Karppaajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten teillä on aloitus mennyt? Onko ollut hankalaa? Mitä jätitte pois/ mitä muutoksia teitte? Kuinka äkkiä keho tottui vhh:n?
Otitteko karppauksesta selvää paljon ennen aloittamista vai aloititteko ihan "suorilta"?

Kuukausi riitti ja sitten vaihdoin terveelliseen ruokaan. Voisko sitä nyt hienosti kutsua hyväkarppaukseksi ;)
Ei se ollu minun juttu lainkaan. Kiloklubi ja ruokaympyrä on minun elimistölle parempi.

Alotin reilu viikko sitten kokeilun ja mulla hävis turvotus heti muutaman päivän jälkeen. Leivän oon jättäny kokonaan, ja ne pasta, riisi, peruna. Ilmavaivatkin on kadonneet, mulla leipä ja pulla aiheuttaa ilmavaivoja.. Netistä katoin vähän juttuja siitä että en ihan kylmiltään lähteny. Mulle tuntuis sopivan mutta katotaan nyt kuinka tää etenee, oon niin alussa vasta..

Alkuperäinen kirjoittaja täällä yks:
Alotin reilu viikko sitten kokeilun ja mulla hävis turvotus heti muutaman päivän jälkeen. Leivän oon jättäny kokonaan, ja ne pasta, riisi, peruna. Ilmavaivatkin on kadonneet, mulla leipä ja pulla aiheuttaa ilmavaivoja.. Netistä katoin vähän juttuja siitä että en ihan kylmiltään lähteny. Mulle tuntuis sopivan mutta katotaan nyt kuinka tää etenee, oon niin alussa vasta..

Mulla lähti ekalla viikolla 3 kg, kaikki turvotusta. Todella tehoaa siihen, pöhötys häipyy!

Yhteistyössä