Karppaajat/ vähähillarisella dieetillä olevat: mitä syötte aamu- ja iltapalaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulle tää on ihan hirveä ongelma! Päivällä menee ihan hyvin, työpaikka ruokalassakin. Jätän perunan/ pastan/ riisin pois ja korvaan sen lihalla/ kanalla/ kalalla ja kasviksilla.
Mutta ei tässä nyt joka ilta jaksa mitään munakasta iltapalaksi vetää :( ja ainaiset hedelmätkin kyllästyttää eikä täytä vatsaa jos on kova nälkä.

Partista ja hieman mauksi ja väriksi puolukoita :p Vaikka en mä mikään innokas karppi enää olekaan... peruna, pasta ja riisi ovat kuitenkin jääneet ruokavaliosta pois. Leipää tulee syötyä, mutta ei ihan joka päivä, ja lisäksi mun on vaikea kieltäytyä herkuista (esim. kakkutarjoilut töissä :ashamed: ).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle tää on ihan hirveä ongelma! Päivällä menee ihan hyvin, työpaikka ruokalassakin. Jätän perunan/ pastan/ riisin pois ja korvaan sen lihalla/ kanalla/ kalalla ja kasviksilla.
Mutta ei tässä nyt joka ilta jaksa mitään munakasta iltapalaksi vetää :( ja ainaiset hedelmätkin kyllästyttää eikä täytä vatsaa jos on kova nälkä.

kuulehan, lisää ruokaasi RASWAA, ei oo nälkä enää....

Mä laitan pienen ruisleivänpalan päälle paljon voita, juustoa, leikkelettä, kasviksia jne. Mielen mukaan. Tulee korkea leipä eikä varmaan ihan karppi, mutta hyvää ja täyttävää =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
"Saako" karppaja syödä siis ruisleipää (kohtuulisesti) ? harmi vaan että mulla se närästää. Toi pannuleipä kuulosti hyvältä
*tahtoo jotain leivänkorviketta!*

Tosi karppi ei syö ;)
Mut hyväkarppaajat saa syödä. Mut puhdasta ruista.

"Saako" karppaja syödä siis ruisleipää (kohtuulisesti) ? harmi vaan että mulla se närästää. Toi pannuleipä kuulosti hyvältä

Kyllä viljoja saa syödä, mutta määrä ja laatu ratkaisevat. täysjyvää, eikä paljon. jotkut ei syö yhtään

Mä en kyllä syö, mun mielestä se ei oikein sitten ole enää karppaamista, jos vetää ruisleipää. Ainakaan päivittäin. Mä olen tehnyt juustopannaria leivän korvikkeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja pii:
tummaa suklaata, real leipää, kalkkunaleikettä, rahkaa ja kampaviinereitä

Miten noi viinerit liittyy karppaukseen???

tumma suklaa tai real-leipäkään ei kyllä päivittäin mun mielestä sovi karpin ruokavalioon. Fazerin sivujen mukaan Realissa on 16g hiilareita/viipale. :/ Liikaa. Mulle ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja pii:
tummaa suklaata, real leipää, kalkkunaleikettä, rahkaa ja kampaviinereitä

Miten noi viinerit liittyy karppaukseen???

tumma suklaa tai real-leipäkään ei kyllä päivittäin mun mielestä sovi karpin ruokavalioon

Moni karppi herkuttelee tummalla suklaalla! Mut yksi pala ;)

tumma suklaa (siis kaakaoprosentti yli 70) todellakin sopii karpin ruokavalioon, on niin terveellistä, että tuo pieni sokerimäärä ei haittaa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syö sitä proteiinia!!!!! tonnikalaa, rahkaa, kananmunanvalkuaista... jos et jaksa syödä osta juomaa whay-100 jossa on paljon proteiinia hiilihydraatteja tuskin yhtään ja rasvaa suoraansanottuna 0.. tuotteen voit tilata fitnesstukku.fi

ps. olen laihutnunut 13,5kg 3,5kk ja lihasmassaa tullut huomattavasti, huom paljon aerobista, nyt noin 1kk salitreeniä + aerobista

Yhteistyössä