Emme ole kireitä, kaikki eivät vain jaksa tuota idioottihymiötä laittaa vaikuttaakseen huumorintajuisilta.Tostahan on ollu juttua, että karppaamisen sivuvaikutuksena voi tulla kiukkuseksi ja kireeksi, ja näitä kommentteja lukiessa sen kyllä huomaa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Emme ole kireitä, kaikki eivät vain jaksa tuota idioottihymiötä laittaa vaikuttaakseen huumorintajuisilta.Tostahan on ollu juttua, että karppaamisen sivuvaikutuksena voi tulla kiukkuseksi ja kireeksi, ja näitä kommentteja lukiessa sen kyllä huomaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär;25098881:onko toi ihan luonnollista kamaa ettei mitään teollista ?
voisin kokeilla mutta en oikein rakasta vaniliaakaan![]()
et hyvin menee
Menen huomenna illanistujaisiin... onko mitään makeaa vaihtoehtoa mitä karppi voisi itselleen valmistaa mukaan tai nauttia kahvipöydässä kun on vieraita?
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär;25098881:onko toi ihan luonnollista kamaa ettei mitään teollista ?
voisin kokeilla mutta en oikein rakasta vaniliaakaan![]()
et hyvin menee
Menen huomenna illanistujaisiin... onko mitään makeaa vaihtoehtoa mitä karppi voisi itselleen valmistaa mukaan tai nauttia kahvipöydässä kun on vieraita?
Paisuuko vyötärö vai nouseeko paino?hei sori änkeen tänne mut miks mä LIHON karppaamalla????
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25099022:Paisuuko vyötärö vai nouseeko paino?
Kutsuvat sitä ammattipiireissä lihakseksi.paino
hei sori änkeen tänne mut miks mä LIHON karppaamalla????
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25099032:Kutsuvat sitä ammattipiireissä lihakseksi.
Jos et ole läskin nähnyt lisääntyvän, niin kyllä se vaan lihaskasvua on. Todennäköisimmin lihakset alkavat lähinnä palautua normimittoihinsa.no ei kai se lihas sen enempää kasva jos vain ruokavalio muuttuu, ei liikuntatottumukset?
voiko olla että entinen hiilarin suurkuluttaja joka ei rasvaa juurikaan syö, alkaa lihoa rasvan vaikutuksesta...?
ei syömishäiriöiselle
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25099067:Jos et ole läskin nähnyt lisääntyvän, niin kyllä se vaan lihaskasvua on. Todennäköisimmin lihakset alkavat lähinnä palautua normimittoihinsa.
Rasva ei lihota karppauksessa vaan sitä käytetään hiilarien tilalla polttoaineena.
Tosiasia nyt kuitenkin on, arvoisa alipainoinen, että ylläolevasta huolimatta karppaus saattaa myös keräännyttää rasvaa, etenkin kehoon jolta se on ollut pannassa. Siis "pitää siitä kiinni" kun sitä ilmaantuu, ihminen on kuitenkin evolutiivisesti fiksu elukka.
Ihmiskeho ei ole kone, joka toimii aina yksi yhteen. Eniten karppausta ja sen laihduttavaa vaikutusta on tutkittu juuri (reilusti) ylipainoisilla, johon se parhaiten myös soveltuu.
Lihas ei kyllä siitä siihen kasva ilman treenaamista ja liikuntaa, lihasten käyttöä, ainakaan siinä määrin että se näkyisi painossa. Ehkä tosiaan jotkut väkisinkin käytössä olevat lihakset saattavat proteiinia saatuaan (oletan siis että olet syönyt huonohkosti aiemmin) "tarttua" siihen ja koettaa palautua parhaansa mukaan.
Meehän muuten lukeen sellasta blogia ku "against pro ana"! On herättelevä ja hyvä.
Ihminen tarvistee ruokaa, sinäkin.
näin olin asian funtsinutkin! kiitos vastauksesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25099194:Mahdankohan minä olla se sokeutunut, kun en diggaa valkoista jauhoa enkä sokeria?
itse aloitin karppaamisen keliakiaepäilyn vuoksi ja kummasti on olo helpottunut! syökö monet täällä kasvisgratiinia? miten siihen sais vähän jotain uutta?
No kerropa minulle, mitä se painonnousu on alipainoisella, jos läskikerros ei lisäänny? Mistään maagisesta lihaskasvusta en ole puhunut vaan lihasten palautumisesta normaaliin olotilaansa.Lähinnä viittasin tähän kommenttiin, jossa karppaaminen maagisesti kasvattaa lihaksia liikkumatta, eikä rasvakaan kerrassaan _voi_ lihottaa. Ikinä, kunhan vain karppaa:
"Jos et ole läskin nähnyt lisääntyvän, niin kyllä se vaan lihaskasvua on. Todennäköisimmin lihakset alkavat lähinnä palautua normimittoihinsa.
Rasva ei lihota karppauksessa vaan sitä käytetään hiilarien tilalla polttoaineena."
Enkä minäkään diggaa valkoista jauhoa enkä sokeria. Enkä muuten karppaa. (Minä ymmärsin vältellä noita jo vuosikausia ennen karppausbuumia.)
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25099221:No kerropa minulle, mitä se painonnousu on alipainoisella, jos läskikerros ei lisäänny? Mistään maagisesta lihaskasvusta en ole puhunut vaan lihasten palautumisesta normaaliin olotilaansa.
Ja tuosta rasvakommentista: hiilareiden tilalle tarvitaan rasvaa polttoaineeksi. Kukaan ei ole väittänyt, että sitä saavikaupalla syötäisiin tuossakaan dieetissä.
porkkanaa, kukkakaalta ja sitten just kaikkia vihannessekotuspusseja pakkasesta ja kermaa ja juustoa ja välillä fondia sekaan..oisko mitään muita lisukkeita ton kukkakaalimuussin (hyihyihyi) lisäksi? ei tuu mitään mieleen..