Karppaajat! Millasen pizzapohjan teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittelijaloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittelijaloittaja

Vieras
Ajatuksissa tehdä tänään pizzaa, mutta noita ohjeita on ihan mahdottoman paljon. Millä ohjeella te teette? Miten mä saisin mahdollisimman paljon ihan peruspohjaa muistuttavan pohjan?

En muista mistä olen ohjeeni saanut, mutta ei se kyllä peruspizzan pohjaa mitenkään muistuta. Mutta en mä sitä kaipaakaan, vaan niitä täytteitä. :D Tuskin mistään oikeesti karppipizzasta kovin paljon tulee oikeaa pizzapohjaa muistuttavaa pohjaa kun ei taikinaan saa sitkoa mulla kuin jauhoilla.

juu, en syö ruista.
Ja miksi ei voisi tehdä pizzaa?
Tarkoitin siis sellaista pohjaa, mikä olisi ohut ja mauton, ei mitään pannupizzan tyylistä ainakaan. Karppisivuilla kyllä miljoona ohjetta, mutta... :D En tahtoisi kaikkia alkaa koittamaan...

http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=83 mä tein tällä, tuli tosi hyvää, mehukas pohja ja vielä kun malttaa antaa vetäytyä hetken aikaa. tossa tosin on ruista, mutta se ei siellä paljoa tee eikä ainakaan mun hiilareihin vaikuttanu, koska tein tätä ainoastaan tosi harvoin ja katoin sit seuraavana päivänä hiilarit vielä pienemmäks :)

Yhteistyössä