Karppaajat? Kokemuksia kaipailen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "OOOO"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"OOOO"

Vieras
miten on mennyt?
Oletko laihtunut, kuinka paljon?
Mitä muita etuja karppaaminen on tuonut elämääsi?

Itse aloitin vhh:n perjantaina ja olen syönyt seuraavanlaista ...

PE AAMUPALA: omena, tomaatti, kermakahvia

PE LOUNAS: kukkakaalia, parsakaalia, porkkanaa, sipulia, possukastiketta

PE PÄIVÄLLINEN: kanaa, fetasalaattia

ILLALLA MUISTAAKSENI JOTAIN LEIKKELEITÄ VÄHÄN

-----------------------

LA AAMUPALA: 3 metukkajuustoleipää (kurkkua käärittynä noihin), kermakahvia

LA LOUNAS : kanaa, fetasalaattia

LA PÄIVÄLLINEN: kukkakaali, parsakaali, porkkanaa öljyssä paistettu ja seassa creme fraichee ja koskenlaskijaa) Itsetehtyjä lihapullia (jauhelihaa, juustoraastetta, kananmunaa, paprikaa)

ILLALLA tomaattia, light jaffaa .. pari sipsiä :(

miltä kuulostaa?

Siis ei oikea leipä vaan "leipä" ... leipänä toimi kurkku jonka olin käärinyt juustoon ja metukkaan :)

rasvaa on paistovaiheessa kasviksissa ja salaatin päälle lorautin oliiviöljyä

kiitos vihjeistä (aion tutustua karppaukseen muillakin sivustoilla)

ja se lihapulla-creme fraiche-koskenlaskija-hässäkkä OLI herkullista .... tänään otan töihin evääks sitä samaa ;)

Laihtunut olen n. 4 kiloa kahdessa kuukaudessa. Se on tosin sivuseikka muiden etujen rinnalla. Vatsavaivat (kipuilu, närästys, pahoinvointi) ovat kadonneet täysin, fibromyalgia on huomattavasti parempi, iho voi hyvin, olen energinen, en kärsi nälästä, annokset ovat pienentyneet huomattavasti kun ruoka on ravintorikkaamapaa niin pienempi määrä riittää. Ehkä kaikkein paras etu on se, että iltapäiväväsymys ja syömisen jälkeinen väsymys sekä hiilarihimo ovat poissa. :)

Mulla karppaaminen on auttanut epämääräisiin vatsavaivoihin, ja musta on tosi kummallista, että iho on tosi hyvässä kunnossa, "normaalia" ruokaa syödessäni mulla oli usein finnejä, nyt niitä ei enää ole ollenkaan. Luulis,että rasvainen ruoka aiheuttais finnejä, vaan kun ei.
Vaakaa ei ole, joten en osaa sanoa painonpudotuksesta mitään, mutta olo on kaikin puolin parempi kuin normiruokaa syödessä oli.

Yhteistyössä