H Helekutti Vieras 05.06.2009 #52 Mulla oli alkuun päänsärkyä kun en tajunnut lisätä suolan käyttöä REILUSTI kun aloin karppaamaan. Kun leipä jää pois, suolan saanti romahtaa. Parasta olis mineraalisuola, siitä saa kaliumia mikä on aika tärkeetä.
Mulla oli alkuun päänsärkyä kun en tajunnut lisätä suolan käyttöä REILUSTI kun aloin karppaamaan. Kun leipä jää pois, suolan saanti romahtaa. Parasta olis mineraalisuola, siitä saa kaliumia mikä on aika tärkeetä.
S Sssalla Vieras 05.06.2009 #53 Munakasta taas aamiaiseksi, nyt lähdetään mummolaan viikoksi niin saas nähdä miten helposti siellä sujuu
Munakasta taas aamiaiseksi, nyt lähdetään mummolaan viikoksi niin saas nähdä miten helposti siellä sujuu
V vippis Aktiivinen jäsen 25.06.2008 3 527 1 36 07.06.2009 #55 Itsekin söin tänään munakkaan. Mun perusmunakas (joka on siis vartoojan ohje :heart: ) koostuu seuraavista aineista: 12 oliivia 12 siivua metvurstia 12 siivua juustoa 2 kananmunaa loraus maitoa 1 tomaatti 1 sipuli Aamulla söin, ei oo näläkä edelleenkää
Itsekin söin tänään munakkaan. Mun perusmunakas (joka on siis vartoojan ohje :heart: ) koostuu seuraavista aineista: 12 oliivia 12 siivua metvurstia 12 siivua juustoa 2 kananmunaa loraus maitoa 1 tomaatti 1 sipuli Aamulla söin, ei oo näläkä edelleenkää