Karppaajat HOX!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Löytyihän tää :)
Vähän on nälkä, jos munakkaan vielä iltapalaksi tekisi vaikka. Ainakin maha ei näytä enää siltä että olisi raskaana, ja eka päivä on takana. Huomista siis odotellessa!

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Löytyihän tää :)
Vähän on nälkä, jos munakkaan vielä iltapalaksi tekisi vaikka. Ainakin maha ei näytä enää siltä että olisi raskaana, ja eka päivä on takana. Huomista siis odotellessa!

Tsemppiä sulle kovasti :) Jaksatko laittaa ruuat, mitä olet tänään syönyt? Onko sulla tietoa hiilarimääristä, proteiineista, rasvoista ? Vai ihan suurinpiirtein lasket?

Suuripiirteisesti, en omista esim keittiövaakaa. NApostelunhimo on kova, on iltaisin tottunut koneella istuessa syömään.

Aamupala: munakas, sipulia, tomaattia
Välipalana:Omenakaurapaistosta ja kermavaahtoa, tässä parantamisen vara
Lämmin ruoka: Currykastiketta, kanankoipireisi, kurkkua, rakuunaporkkanoita lisäkkeenä
Toinen lämmin ruoka/iltapala: munakas+tomaattia

Öljyjen käyttöä voisi lisätä, mutta milläs sitä korvaisi mehun.. Joku makuvesi, vai laimea mehu? En tykkää juoda litrakaupalla vettä, alkaa tökkiä.

lightlimsa on kammointa mitä tiedän, parin vuoden ajan oon juonnut 1½l päivässä limsaa miltei päivittäin :snotty: Helpompi olla kokonaan ilman.
Onneksi kuitenkin suosikkisiideri on light ;) Ei tarvitse ihan uuteen totuttautua.

Joo, pitää jotain mehua ottaa :)
Ärsyttävää kun tietää että monta päivää särkee taas päätä, mulla on taipumus migreeniin ja koko aika pelottaa että tää pahenee siihen :/

Ärsyttävää kun tietää että monta päivää särkee taas päätä, mulla on taipumus migreeniin ja koko aika pelottaa että tää pahenee siihen :/

Mulla koski päähän sillon ihan alussa, mutta meni kyllä sitten nopsaa ohite :)

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:

Mulla koski päähän sillon ihan alussa, mutta meni kyllä sitten nopsaa ohite :)

Mulla meinas tänään hieman jomotella päätä, kun hiilarit oli illalla alle 70, mutta sit vähän lisää, niin loppui päänsärky. Huomaa selvästi, että mikä on se raja, jolloin voi odotella päänsärkyä :)

Suuripiirteisesti, en omista esim keittiövaakaa. NApostelunhimo on kova, on iltaisin tottunut koneella istuessa syömään.

Aamupala: munakas, sipulia, tomaattia
Välipalana:Omenakaurapaistosta ja kermavaahtoa, tässä parantamisen vara
Lämmin ruoka: Currykastiketta, kanankoipireisi, kurkkua, rakuunaporkkanoita lisäkkeenä
Toinen lämmin ruoka/iltapala: munakas+tomaattia

Öljyjen käyttöä voisi lisätä, mutta milläs sitä korvaisi mehun.. Joku makuvesi, vai laimea mehu? En tykkää juoda litrakaupalla vettä, alkaa tökkiä.

Minä juon taas vettä, 2,5 litraa päivässä, myöskin teetä 2-4 dl päivässä. Miten jos tosiaan koittaisit noita makuvesiä? Mutta parasta aina on puhdas vesi (lorauta sitruunamehua sekaan)?

Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
www.karppaus.info löytyy tietoa mitä saa ja mitä ei. Itselläni suurinpiirtein tämä linja:

Ap: paistettuja munia voissa ja pekonia / tai juustolautanen ja meevurtstia ym kurkku ja tomaattia sekä tietysti majoneesia mausteeksi...

Lounas: Tonnikala/kana salaattia ja höyrytettyjä vihanneksia kunnon voi nokareen kera. Lisukkeeksi vaikka majoneesia ja keitettyä munaa.

Päivällinen: Höyrytettyjä vihanneksia / salaattia, lihaa/kalaa/kanaa ym. ja vaikka lisukkeeksi vielä pekonia :)

Sivustolta löytyy myös hyviä ruokaohjeita.

hhhaahaha siinä on oikein vitun terveellistä ruokaa:) huonoja rasvoja vaikka muille jakaa. älä ihmettele jos suonet menee tukkoon.

Huoh... Ottakee ihmiset selvää asiasta ennenkuin kommentoitte...

Aamulla n. klo 10

Turkkijugurttia ja pakastemarjasekoitus, vadelmia, mustikoita ja mansikoita. Keitetty kanamuna.

Lounas/päivällinen n. klo 15

Jauhelihakastike tehty kuohukermaan ja Philadelphia-juustoon. Lisäksi höyrytetty kasvissekoitus, porkkanaa, kukkakaalia ja parsaa. Perään vielä fetasalaattia runsaalla oliiviöljyllä.

Ilta n. klo 21

Savulohta voilla siveltynä ja paprikasiivuja ja tomaattia. Keitetty kananmuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Aamulla n. klo 10

Turkkijugurttia ja pakastemarjasekoitus, vadelmia, mustikoita ja mansikoita. Keitetty kanamuna.

Jauhelihakastike tehty kuohukermaan ja Philadelphia-juustoon. Lisäksi höyrytetty kasvissekoitus, porkkanaa, kukkakaalia ja parsaa. Perään vielä fetasalaattia runsaalla oliiviöljyllä.

Ilta n. klo 21

Liikutko yhtään? Kuulostaa hirmu vähältä tuo ruokamäärä, oletko laskenut kalorit?

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Aamulla n. klo 10

Ilta n. klo 21

Liikutko yhtään? Kuulostaa hirmu vähältä tuo ruokamäärä, oletko laskenut kalorit?

Tää oli tän päivän satsi... En sen kummemmin ole liikkunut enkä ole laskenut kaloreita. Olen syönyt kun on ollut nälkä ja sen verran kun on tuntunut hyvältä :whistle: Lounasruoan jälkeen olin kyllä ihan täynnä.

Miten vois syödä karpisti suolakurkkuja muuten kuin leivän päällä tai lihamurekkeessa? Semmosenaan tietty, mutta ehkä jotain vois kuiteki olla kaverina.

Nyt oon syöny leivän päällä,, 1-2 siivua ruisleipää päivässä siis. Muuten suht karpisti, rennosti, vähä sinne päin. :D

Yhteistyössä