Karppaajat hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Paljonko teillä on paino pudonnut ja missä ajassa? Oletteko jättäneet hiilarit kokonaan vai hyväkarpanneet?
Kuinka usein ootte pitäny ns. "hiilaripäivän"?

Mulla pari viikkoa nyt takana ja olo on aivan mahtava.. En lask hiilareita, mutta hedelmiä, pastaa, riisiä, perunaa, leipää, puuroja tms en syö ollenkaan. Ainoastaan rahkaa, marjoja, lihaa, kalaa, kasviksia..

Pari vuotta sitten pudotin reilussa puolessa vuodessa lähes 30 kg, ketokarppasin monta kuukautta.

Nyt 3 viikon ketokarppaus takana ja noin 5 kg lähtenyt. Olo on upea. Hiilaripäivä oli viime viikonloppuna, kun käväistiin synttäreillä, tokihan siellä kakkua maisteltiin :D

Paino on tippunut 12 viikossa 16 kiloa, eli 103 kilosta 87 kiloon. Jätin kokonaan pois makeat herkut, vehnän, pastan, riisin ja leivän. Olen pitänyt melko tarkasti syömiset 1200-1500 kalorissa päivää kohti. Kiloklubin kalorilaskuri on oiva apu. Aika paljon on tullut syötyä mm. paistettua lohta, paistettua kesäkurpitsaa, tomaatteja, raejuustoa ja jogurttia. Perunaa olen syönyt kohtuullisesti. Tavoite on 78 kiloa ja se pitäisi olla saavutettavissa noin kymmenessä viikossa. Painon lasku on hidastunut siitä mitä se oli alussa.

Joo kesä on ihan parasta aikaa karppaamiseen: lihaa ja kalaa grillistä, tuoreita kasviksia kylkeen, salaattia. Ja vaikka muutama mansikka kermavaahdolla jälkkäriksi, nam!

Yhteistyössä