karppaajat hohoi

  • Viestiketjun aloittaja hiilarit pois
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Meillä ei laitella kotona peruna-/ makarooni- tai riisiruokia juurikaan, mutta tyttö saa periaatteessa syödä vapaasti, useimmiten kuitenkin samoissa ruuissa.

Mies lähti mukaan karppiin mun perässä vaikka piti sitä alkuun ihan huuhaana. Oli uskottava kun näki. ;) Yhdessä me ollaankin pudotettu jo yli 50 kiloa.
tuo määrä on jo hyvä saavutus :)
No onhan se aika monta voipakettia kyllä. :D Vois sanoa että oma osuus on kansantalouden hyväksi nyt hoidettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
onks joku teistä normaalialueella saanu viä painoo putoon kuinka?
kun mulla ei oo ylipainoo enään mutta tahtoisin pudottaa silti vielä muutamia kiloja.
tää toimi tosi hyvin kun oli ylipainoa ja sainkin pois 17kg ja toiseen otteeseen 10kg (lihoin raskausaikana..)
nyt tosiaan noudatan vähärasvaista ruokavalioo,ja oon lopen kyllästynyt siihen että nälkä vaivaa. ja mulla ois tiedossa kovat pääkivut taas jos alottaisin.
millä hiilarimäärillä paino on teillä pudonnu? en pysty vetään enää tiukkaa linjaa et rajaisin ne 20g.
sekavaa tekstiä vissiin..
mitä olen lukenut niin kun paino normi kilot lähtee hitaammin,mulla silloi kun laihdutin 15kg jäi siihen normi painoon mutta läski katosi
 
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
ei ole oikein rajatuksia syö niin paljon kun maha vetää :LOL:
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ateriamatriisi
:eek: Ja silti laihtuu ? Miks mä nyt en oikein usko tähän. :snotty:
Kokeile, siitä ei ole kenellekään haittaa ;) Yllätyt, usko pois! Multa lähti 4kk:ssa 15 kg :) Ja matka jatkuu alespäin...
No, niinhän mä oon täs vähä suunnitellu... Mut kuis tuol töissä toimis, ku me kummiskin "saadaa" talonpuolest safkat ja se on sitte sitä mitä tulee ? :snotty:
onko salaattia? jos on jätät perunat yms muut pois
Salaattia juu löytyy...Mutta eiks einekset ollu kiellettyjen listal ? ku ei tiiä, et kuin paljo käyttävät ns.einest tuos ruuanvalmistukses. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
ei ole oikein rajatuksia syö niin paljon kun maha vetää :LOL:
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ateriamatriisi
:eek: Ja silti laihtuu ? Miks mä nyt en oikein usko tähän. :snotty:
Kokeile, siitä ei ole kenellekään haittaa ;) Yllätyt, usko pois! Multa lähti 4kk:ssa 15 kg :) Ja matka jatkuu alespäin...
No, niinhän mä oon täs vähä suunnitellu... Mut kuis tuol töissä toimis, ku me kummiskin "saadaa" talonpuolest safkat ja se on sitte sitä mitä tulee ? :snotty:
onko salaattia? jos on jätät perunat yms muut pois
Salaattia juu löytyy...Mutta eiks einekset ollu kiellettyjen listal ? ku ei tiiä, et kuin paljo käyttävät ns.einest tuos ruuanvalmistukses. :/
Ei mikään ole kiellettyä, saat toteuttaa ruokavaliotasi miten haluat :) Yläkarppaajat syö jopa tummaa pastaa ja Uotilan leipääkin ja toiset ei koskisi niihin tikullakaan :)

Että ei ole tuo einesjuttu nyt niin satajustiinsa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli:
ääääh, eli se kaatui sitten heti tähän kun mies ei todellakaan suostu syömään höyrytettyjä kasviksia kun ei syö muutenkaan mitään "outoa" vaan peruna miehen tiellä pitää ja ne helkutin makaroonit
siis ei välttämättä niinkuin aikasemmin kirjoitin meillä ukko syö samaa ruokaa mutta ei syö kasviksia vaan keitän perunaa,riisiä lisäksi
 

Yhteistyössä