Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:mien niin laiska?
mä olen oikeesti maailman laiskin ruuan laittaja,ei noi karppi ruuat mitään tähtitiedettä ole kun se oppii.......mä teen aikas helppoja ruokia kanat uuniin parskaalit yms höyrystän![]()
Täällä myös yksi joka epäilee olevansa liian laiska.
Esim. juuri aamulla en jaksa alkaa laittamaan mitään munakasta. Leipä on paljon helpompi leikata ja vedellä nassuun.
Alkuperäinen kirjoittaja terveellisempää kiitos:pakko kysyä että eikö teillä ota pumpun päälle tuo rasvan määrä?
ja miten maha voi toimia noilla kovan rasvan määrillä?
Alkuperäinen kirjoittaja terveellisempää kiitos:pakko kysyä että eikö teillä ota pumpun päälle tuo rasvan määrä?
ja miten maha voi toimia noilla kovan rasvan määrillä?
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:^joo,mut mä olenkin laiska![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:No, okei kohta ootte ylipuhunut mut tähän.Mutta vääntäkääs viel rautalangasta, et mitä te syötte sitte päivässä tai tietty ois parempi, et laittaisitte esim. viikon syömiset, ku ei kai ny kukaa kummiskaa samaa vedä päivästä toiseen ?
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:No, karpatessani söin esim. jäävuorisalaattikääröjä, joiden välissä on esim. tonnikala-raejuusto-kurkkutahnaa.
Lisäksi kourallinen pähkinöitä/manteleita ja pari murua tummaa suklaata.
Tai vaikka kainuun juustoleipää ja sokerittomia vadelmia/puolukkasurvosta.
Ja totta kai vegekin voi karpata. Itse syön kalaa, mutta lihatta olen elänyt 15 vuotta.
12.1. alkaa karppikuukausi.
Alkuperäinen kirjoittaja BlackDahlia:Kiitos noista käärövinkeistä! Teetkö tahnan majoneesista?
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:ei ole oikein rajatuksia syö niin paljon kun maha vetää![]()
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ateriamatriisi
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:ei ole oikein rajatuksia syö niin paljon kun maha vetää![]()
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ateriamatriisi
Ja silti laihtuu ? Miks mä nyt en oikein usko tähän. :snotty: