Karpit! Mitä olette tänään syöneet/syötte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja treMAMMA3:
tää on kyllä mulle ihan hepreaa :saint:

eli ei syödä pastaa, riisiä eikä perunaa?? saako syödä tummaa pastaa,riisiä?
ei sais syödä hedelmiä??
MITÄ KAIKKEE SITTEN SAISI SYÖDÄ??? Kun pitäsi painoa saada paljon pois :whistle: :wave:

www.karppaus.info

tuolta hyvää tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja treMAMMA3:
tää on kyllä mulle ihan hepreaa :saint:

eli ei syödä pastaa, riisiä eikä perunaa?? saako syödä tummaa pastaa,riisiä?
ei sais syödä hedelmiä??
MITÄ KAIKKEE SITTEN SAISI SYÖDÄ??? Kun pitäsi painoa saada paljon pois :whistle: :wave:

Hyväkarpit käyttää jonkin verran täysjyväpastaa ja riisiä. Ei pala perunaakaan tapa. Hedelmiäkin voi syödä silloin tällöin, riippuu mihin alat. Mulla hiilarit nyt 100 luokkaa, ei läheskään jokapäivä. Kiloja lähtenyt -25 nälättä 7kk:ssa. Voin hyvin, ei väsytä ja energiaa riittää. Iho parempi kuin koskaan, samoin kynnet ja hiukset kiiltävät :). MUTTA sopii toisille ja toisille ei.

Aamulla mansikkarahkaa ja kahvia.
Lounaaksi salaattia jossa salaatinlehtiä,kurkkua,tomaattia,paprikaa,juustoraastetta ja kinkkua ja reilu loraus öljyä.
Kahvia päivällä.Lounaalla makkaraa ja salaattia ( samanlaista kun lounaalla mutta ilman öljyä ).
Nyt tehdään vielä iltapalaksi kanasalaattia johon siis tulee kiinankaali,kurkku,paprika,kanaa,fetajuustoa reilusti ja mies laittaa omaansa uusia pottuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aamulla mansikkarahkaa ja kahvia.
Lounaaksi salaattia jossa salaatinlehtiä,kurkkua,tomaattia,paprikaa,juustoraastetta ja kinkkua ja reilu loraus öljyä.
Kahvia päivällä.Lounaalla makkaraa ja salaattia ( samanlaista kun lounaalla mutta ilman öljyä ).
Nyt tehdään vielä iltapalaksi kanasalaattia johon siis tulee kiinankaali,kurkku,paprika,kanaa,fetajuustoa reilusti ja mies laittaa omaansa uusia pottuja.

niin siis tuo makkara ja salaatti päivälliseksi.
Aika ykstoikkosta ollut tänään ja helpolla menny salaattejen merkeissä.

Yhteistyössä