Mitä mieltä mun tämän päivän syömisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ohoi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"ohoi"

Vieras
Synnytyksestä aikaa 7,5 kk ja imetän edelleen monta kertaa päivässä. Tarkoituksena ollu kiinnittää huomiota terveellisiin elämäntapoihin, ei niinkään laihduttaa.

Aamupala: rahka ja 1 dl mustikoita, ruisleipä kinkulla ja juustosiivulla
Lounas: 2 kpl keitettyjä perunoita, karjanlanpaistia, tomaatti, porkkana, kurkkua
Päivällinen: keitettyä ohraa, broilerikastiketta, wokkivihanneksia, salaattia (jääsalaatti, tomaatti, persikka)
Iltapala: 1 banaani, 1 omena, kourallinen cashew-pähkinöitä

[QUOTE="vieras";28248992]Ihan hyvältä kuulostaa, perussapuskaa. Illasta kyllä ehkä jättäisin hedelmät pois ja korvaisin jollain proteiinipitoisemmalla.[/QUOTE]

Millähän sen korvais? Rahkaa en saata monta kertaa päivässä syödä, lihaa oon syöny jo kaikilla muilla aterioilla, toisaalta pähkinöistä saa sitä proteiinia.. Mitä suosittelisit?

[QUOTE="vieras";28248992]Ihan hyvältä kuulostaa, perussapuskaa. Illasta kyllä ehkä jättäisin hedelmät pois ja korvaisin jollain proteiinipitoisemmalla.[/QUOTE]

Muuten samaa mieltä,mutta jos ite en syö hedelmiä illalla niin sit kaivan kaikki jemmat läpi ja syön keksit,karkit,jätskit ja mitä vaan MAKEAA löytyy.. Että siihen toi hedelmien syöminen on hyvä. Ja mä myös "tykkään" herätä aamulla nälkäsenä,tulee syötyä oikee aamupala eikä pelkkää kahvia..

Muuten ihan hyvä, mutta minäkin vaihtaisin tuon iltapalabanaanin johonkin proteiinipitoisempaan. Banaanissahan on paljon hiilareita ja yötä vasten niitä ei oikein tartte, vai onko yöt teillä ap rankkoja? Miten olisi raejuusto, jos rahka ei käy tai syö vaikka aamulla banaani ja illalla rahka.

Muuten ihan hyvä, mutta minäkin vaihtaisin tuon iltapalabanaanin johonkin proteiinipitoisempaan. Banaanissahan on paljon hiilareita ja yötä vasten niitä ei oikein tartte, vai onko yöt teillä ap rankkoja? Miten olisi raejuusto, jos rahka ei käy tai syö vaikka aamulla banaani ja illalla rahka.

Ei oo yöt mitenkään superrankkoja. Tuossa on varmasti ideaa, että proteinia pitäis olla enemmän illalla. Kiitos :)

Yhteistyössä