Päivän syömiseni, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jos miekii kirjaan ylös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jos miekii kirjaan ylös

Vieras
Aamupala klo 7:
Iso muki kahvia kevytmaidolla,
hapanleipäviipale voilla, Oltermannilla, suolakurkulla+paprikalla

Välipala klo 9: kourallinen cashewpähkinöitä, omena ja tomaatti

Lounas klo 11.30: neljän munan munakas voissa, Oltermannia neljä viipaletta, desi pakastekasviksia, rkl luomurypsiöljyä, jälkkäri mustikoita desi, pari

Väli klo 13: kahvia, pari riviä Fazerin sinistä, pari kuivattua aprikoosia

Päivällinen klo 16.30: kaksi broilerin koipea, täysjyväriisiä, kaali-porkkana-rusina-salaattia runsaasti öljypohjaista kastiketta

Iltapala alk.klo 20: omena, puoli pakettia Aurajuustoa, 10 oliivia, pari aurinkokuivattua tomaattia, kuivattuja aprikooseja muutama, 12cl punaviiniä ja 70% suklaata 80g levy.

Mitäs mieltä näin ylipäätään?

Unhdin siis kirjata veden, sitä menee ihan kaivovettä 2-3 litraa päivässä :)
Tuosta eilisestä unohtui myös jossain välissä syömäni pari desiä turkkilaista jugurttia, taisi olla tuossa ennen päivällistä :)

suklaat pois, muuten kuulostaa tosi monipuoliselta :)
mä oon antanut itselleni luvan valita yhden päivän viikosta jolloin saan syödä 100g mitä tahansa herkkuja, suosittelen samaa sinulle:)

Kiitos vastauksista.
Niin, mittani ovat 165cm ja varmaan jotain 58-60kg, en omista vaakaa.
Viiden kuukauden ikäiset kaksoset, täysimetyksellä mennään edelleen.
Paino tullut alas noin 15kg, painoin 54kg kun aloin odottamaan tuplia.

Syön muutenkin paljon, mutta omaan hyvät geenit ja syön perusterveellisesti. Nyt imettäessä en tahdo painon tästä laskevan oikeastaan yhtään, vaan toivon pitkää ja hyvää imetystä.

Kiitos vastauksista. Ja juu, ei kuulu Aura ja oliivit ihan jokapäiväiseen ruokavalioon, vaikka niitä paljon syönkin ;)

hyvältä kuulostaa sinun ruokavaliosi. Ja kyllähän sitä viiniä voi lasin tai kaksikin juoda vaikka imettää, eihän me tiedetä vaikka hänen vauvansa syövät seuraavan kerran aamulla? Ihania herkkuja ja suklaahan on terveysvaikutteista, vauvat saavat ainaskin hyvää maitoa sinulta ;)

No sitten kyllä perun puheeni että on liikaa kaloreita, voin vain kuvitella miten paljon energiaa mahtaa vaatiakaan kahden vauvan imetys, kun yhdenkin kanssa saa syödä kuin hevonen ja silti paino tippuu.

Hyvä Ap, jatka samaan malliin.
T. Imetys on ihanaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aivan liikaa suolaa ja on tuo muutenkin aika runsaan kuuloinen

Näillä helteillä suola tekee hyvää. Luitko että Ap imettää kahta vauvaa täysimetyksellä? Laihtunut paaaljon eikä tahdo painon kovasti enää tippuvan?

Kuulostaa tosi hyvältä: oikeaa, prosessoimatonta ruokaa, paljon kasviksia, hyvä rasvoja ja muutenkin hyväätekeviä aineksia. Aika lailla samantyylistä kuin mitä itse syön, paitsi että syön ehkä hieman harvemmin. En ole ikinä palstalla nähnyt paremmin koostettua päivän ruokasaldoa :)

Joo kun oliskin kaikki päivät noin hyvin syötyjä, ikävä kyllä välistä on päiviä että ei meinaa keritä kunnolla syödä, sitten sitä vetää lennossa vaan jotain, kaurahiutaleet ja maito on mun suosikki "pikaruoka". Mutta peruspohja kun on kunnossa niin kyllähän sitä voi herkutellakin :) Rasvaa turhaan monet pelkäävät, itse syön öljyjä, pähkinöitä ja kermaa sekä voitakin ihan reippaasti.

eli paljonko suunnilleen tuosta tulee? Itse odotan myös kaksosia ja kauhulla mietin kuinka ihmeen paljon sitä joutuu syömään että tulee runsaasti maitoa :) Esikoista imetin 1v4kk ja sain syödä kuin hevonen myöskin. Olen myös luonnostani hoikka ja kova syömään, mutta imetysaika oli todella hurjaa. Söin kokonaisen suklaalevyn per päivä, silti laihduin parissa kuukaudessa kaikki raskauskilot.

Yhteistyössä