Karpela avoliittoon - uusi rakas muutti saman katon alle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ja:
nyt täällä moralisoivat Karpelan uutta avoliittoa ne, jotka itse omassa elämässään alkavat "tehdä" vauvoja kuukauden seurustelun jälkeen....:headwall:

Montako miestä rouvaneiti Vienonen-Karpela-Saarela-Karpelalla on ollut vaikka 5 vuoden aikana? On tärkeä ottaa huomioon hänen alaikäiset lapsensa. Jos Tanja olisi lapseton niin sitten asia olisi ok, mutta perheellisenä ihmisenä tuo on arveluttavaa.

Oma historiani on se, että olin exän kanssa 14-35 vuoteni, tuli ero, asuin lasteni kanssa 4 vuotta. Yhtä miestä tapailin sen 4 vuoden aikana muutaman kerran, lapseni eivät sitä tienneet. Löysin elämäni rakkauden 3 vuotta sitten, 2vko jälkeen muutimme yhteen ja vauva sai alkuunsa, 1kk päästä olimme jo naimisissa ja nyt meillä on jo 2 lasta ja kolmatta odotellaan. Että en ihan vertailis omaa elämää Karpelan elämään, vaikka vauva tulikin meillä uudessa suhteessa aika nopeasti.

Ei kannata kovin julkisesti herjailla, koska siitä voi joutua käräjille (vrt. Ruusunen -tapaus).
Itse asiaan en osaa ottaa kantaa, koska en tunne kyseisiä henkilöitä. Ja keltaisen lehdistön juttuihin en luota pätkän vertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
so???

ehkäpä se saarelan kanssa solmittu avioliitto veteli viimisiään jo siinä vaiheessa ku äijä lauko totuuksia mm. eero heinäluomasta?

No joo, mutta eikö niitä lapsiaki vois hiukka miettiä. Ne tuskin on tienneet avioliiton vetelevän viimesiä

no aika isoja ovat jo tanjan lapset.

ja mistä tiiät etteivät oo tienneet?

Eipä se lasten "isous" hirveästi vaikuta siihen, miltä heistä (lapsista) tuntuu, jos uusia isäehdokkaita tulee elämään tiheällä tahdilla.

Isompikin lapsi voi todella kärsiä siitä, jos äiti esittelee kotona uusia miehiä enemmän kuin laki sallii (kärjistetysti sanottuna).

Kyllä minuunkin vaikuttavat vanhempieni uudet kumppanit, vaikka olen jo toooooosi iso...eipä se siis ikää katso.

Samaa mieltä, kun aikanaan erosin en koskaan ottanut uutta isäpuolta, irvokas sana kun lapsilla oma isä.
Tein yhden lapsen yksin en asunut miehen kanssa koskaan. Lapsi tosin tapailee ja soittelee silloin tällöin, en ota elatusmaksujakaan.'Uutta miestä en katsele ennenkuin nuorin täysi-ikäinen tai muuttaa kotoa.
Älytöntä vaatia lasta tutustumaan ja tulemaan toimeen vaihtuvien kummppaneiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Aikamoinen lyyli tuo nainen on! Mutta niinhän ne mehiläisetkin surraa kukasta kukkaan

Komein Tanjan miehistä on ollut Totti Karpela, muut kauheita. Saarelakin kuin susi ja Sauli samanmoinen, luihun oloinen.
Ei taida Tanja osata elää yksin, läheisriippuvainen, seilaa suhteesta toiseen ja uusi aina valmiina.

Alkuperäinen kirjoittaja Ja:
nyt täällä moralisoivat Karpelan uutta avoliittoa ne, jotka itse omassa elämässään alkavat "tehdä" vauvoja kuukauden seurustelun jälkeen....:headwall:

En mä ainakaan ole moralisoinut. Kirjoitin vain, että itte en voisi nyt kuvitella aloittavai uutta suhdetta hyvinkin pian. Vasta lauantaina erosin enkä nyt kaipaa miestä vierelleni.

Ja varmasti aika monelle tekisi hyvää olla eron jälkeen yksin tai jos on lapsia niin vain heidän kanssaan.

Yhteistyössä