Oiskohan kateellisten rumilusten panettelua, kun nätti nainen voi vaihtaa partneria. Mutta muut joutuu tyytyä yhteen ja samaan :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ja:nyt täällä moralisoivat Karpelan uutta avoliittoa ne, jotka itse omassa elämässään alkavat "tehdä" vauvoja kuukauden seurustelun jälkeen....:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:so???
ehkäpä se saarelan kanssa solmittu avioliitto veteli viimisiään jo siinä vaiheessa ku äijä lauko totuuksia mm. eero heinäluomasta?
No joo, mutta eikö niitä lapsiaki vois hiukka miettiä. Ne tuskin on tienneet avioliiton vetelevän viimesiä
no aika isoja ovat jo tanjan lapset.
ja mistä tiiät etteivät oo tienneet?
Eipä se lasten "isous" hirveästi vaikuta siihen, miltä heistä (lapsista) tuntuu, jos uusia isäehdokkaita tulee elämään tiheällä tahdilla.
Isompikin lapsi voi todella kärsiä siitä, jos äiti esittelee kotona uusia miehiä enemmän kuin laki sallii (kärjistetysti sanottuna).
Kyllä minuunkin vaikuttavat vanhempieni uudet kumppanit, vaikka olen jo toooooosi iso...eipä se siis ikää katso.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Aikamoinen lyyli tuo nainen on! Mutta niinhän ne mehiläisetkin surraa kukasta kukkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Ja:nyt täällä moralisoivat Karpelan uutta avoliittoa ne, jotka itse omassa elämässään alkavat "tehdä" vauvoja kuukauden seurustelun jälkeen....:headwall: