kärpäslätkä rinnat :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nickitön tälläkertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nickitön tälläkertaa

Vieras
Aiemmin mulla ollu sellaset täyteläiset b-kupin rinnat.Mutta nyt laihdutuskuurien myötä rinnat hävinneet kokonaan, tilalla vaan kärpäslätkät.Kaikki rintaliivit näyttää hölmöiltä päällä, jopa aa-kuppi, kun kupin yläosaan jää sellasta tyhjää tilaa, ikäänkuin pussi, koska täytettä ei ole.
En halua mitään silikooneja, mutta jotain apua kuiteski tarttisin, koska mulle tää on aika arka aihe.
Onko kukaan ollu rintojen kohotuksessa? Millanen toimenpide se on?
Kaikki asialliset vastaukset tervetulleita :hug:

Mulla a kuppi normaalisti, ja imetysaikana varmaan c kupin puolella ;) paluu juurille jälleen ja kärpäslätkän puolelle mullakin kallistunee. ostin häitä varten semmoiset lindexin silikonit, joilla saa yhden koon lisätäytteen kuppikokoon. juhlienkin jälkeen olen joskus käyttänyt, kun nuo tietynmalliset paidat näyttää kamalilta pikkurintojen kanssa. ostin myös semmoiset geelitäytteiset liivit, jotka tuntuu päällä paljon mukavammalle kuin toppaukselliset. ainakin minun mielestä :laugh:

Eikö ookki ihanat nää kärpäslätkä rinnat :laugh: ? Hyvä kun mainitsit noi geeliliivit, oonki niitä joskus käyttäny, mut ku ne yhdet ainokaiset hajos, niin ei oo tullu ostettua uusia.Joten pitäneekin kipasta liiviosastolle piakkoin.
Sain kuulla mieheni siskon lapselta saunassa, et "sulla on kyllä aika pienet tissipussit :laugh: "

Itse laitoin noiden roiskeläppien tilalle silikonit, enkä oo katunu päivääkään.. paljon helpompi homma ku synnytys..

En aio koskaan luopua näistä ihanista rinnoista, joista olen koko ikäni haaveillut =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 16:46 vieras kirjoitti:
Paljonkos silikonit maksoi ja miten oli toipuminen?

Riippuu paikasta, mutta jyväskylässä 5000 helsingissä 8000 ja tallinnassa 2000-4000 ?. Pankkilaina kannatti ottaa niitä varten..

Jos on imettäny niin toipuminen on yleensä melko nopeeta eikä kivut oo mitkään hirveet. Sanosin et yleensä viikon sairasloma riittää riippuu työstä mitä tekee..

Miulla on aina ollut jonkin asteiset riippu rinnat.Minulla on kolme raskautta takana, esikoista imetin 7kk,keskimmäistä 1v8kk ja nuorimmainen on nyt 2,5kk ja häntä olisi tarkoitus imettä vuoden verran.Esikoisen imetyksen jälkeen rinnat menivät ihan tyhjiksi nahkapusseiksi,ja todella venyviksi.Ennen raskauksia kuppikokoni oli b-c ja imetysten jälkeen a.pelottaa tämän imetyksen lopetus kun tiedän miten hirveäksi rinnat menee.silikoneja en ikinä aio ottaa mutta joku rintojen kohotus/kiinteytys leikkaus voisi olla paikallaan..haaveissa olisi ehkä vielä neljjäs lapsi muutaman vuoden päästä joten mahd.leikkaukseen vasta sen jälkeen.onko kenellään kokemusta kohotus leikkauksesta?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2006 klo 21:54 kolmen äiti82 kirjoitti:
Miulla on aina ollut jonkin asteiset riippu rinnat.Minulla on kolme raskautta takana, esikoista imetin 7kk,keskimmäistä 1v8kk ja nuorimmainen on nyt 2,5kk ja häntä olisi tarkoitus imettä vuoden verran.Esikoisen imetyksen jälkeen rinnat menivät ihan tyhjiksi nahkapusseiksi,ja todella venyviksi.Ennen raskauksia kuppikokoni oli b-c ja imetysten jälkeen a.pelottaa tämän imetyksen lopetus kun tiedän miten hirveäksi rinnat menee.silikoneja en ikinä aio ottaa mutta joku rintojen kohotus/kiinteytys leikkaus voisi olla paikallaan..haaveissa olisi ehkä vielä neljjäs lapsi muutaman vuoden päästä joten mahd.leikkaukseen vasta sen jälkeen.onko kenellään kokemusta kohotus leikkauksesta?

Kannattas ehkä hankkia enemmän tietoa ennen kuin ottaa noin jyrkän kannan, älä ainakaan hae tietoa silikonitieto.net :istä koska sivusto on täysi provo ja mikään ei todellakaan pidä paikkaansa ;)

Tuosta kohotuksesta kannattaa käydä lukemassa plastiikkakirurgien omilta sivuilta lisää.. ja jos haluat tietää hyvän sivuston mistä löytyy paljon tietoa niin voin laittaa osoitteen maililla tulemaan mut tässä en sitä ala mainostaan..

Mulle tehty kohotustoimenpide lankojen avulla n. 15v sitten. Kaduttaa jälkeenpäin, koska jäi rumat arvet, iholleni jää samanlaiset arvet myös luomen poistosta. Imetykset ei onnistunut, koska maidonnousu oli yhtä tuskaaa, tuntu et rinta ei anna periksi, langat katkee. Positiivista, rinnat ei roiku.

Yhteistyössä