ikävää
Tuttavani synnytys, jossa jouduttiin kiireelliseen sektioon pitkittyneen ponnistusvaiheen takia. Pian sektion jälkeen äiti sai kehkoveritulpan ja menehtyi.
Voi kuinka ikävää. Itselläni myös kaksosraskaus ja toinen tuli pois v9.Alkuperäinen kirjoittaja snif:hätäsektio, herättyäni ja vierihoito-osastolle päästyäni mies kertoo, että vauvalla on teholla downin syndrooma -epäily. Silloin tuntui, että elämä loppuu siihen. Ja vauvalla oli se downin syndrooma..
kaikki mahdolliset otettin, verikokeita myöten, mutta ei jäänyt missään testeissä "kiinni"..Alkuperäinen kirjoittaja rv12:menittekö np-ultran yms.????Alkuperäinen kirjoittaja snif:hätäsektio, herättyäni ja vierihoito-osastolle päästyäni mies kertoo, että vauvalla on teholla downin syndrooma -epäily. Silloin tuntui, että elämä loppuu siihen. Ja vauvalla oli se downin syndrooma..
Höpöhöpö, ei kaikkia mahdollisia todellakaan silloin otettu. Lapsivesipunktiosta löytyy down 100 %.Alkuperäinen kirjoittaja snif:kaikki mahdolliset otettin, verikokeita myöten, mutta ei jäänyt missään testeissä "kiinni"..Alkuperäinen kirjoittaja rv12:menittekö np-ultran yms.????Alkuperäinen kirjoittaja snif:hätäsektio, herättyäni ja vierihoito-osastolle päästyäni mies kertoo, että vauvalla on teholla downin syndrooma -epäily. Silloin tuntui, että elämä loppuu siihen. Ja vauvalla oli se downin syndrooma..
Alkuperäinen kirjoittaja Höpö:Höpöhöpö, ei kaikkia mahdollisia todellakaan silloin otettu. Lapsivesipunktiosta löytyy down 100 %.Alkuperäinen kirjoittaja snif:kaikki mahdolliset otettin, verikokeita myöten, mutta ei jäänyt missään testeissä "kiinni"..Alkuperäinen kirjoittaja rv12:menittekö np-ultran yms.????Alkuperäinen kirjoittaja snif:hätäsektio, herättyäni ja vierihoito-osastolle päästyäni mies kertoo, että vauvalla on teholla downin syndrooma -epäily. Silloin tuntui, että elämä loppuu siihen. Ja vauvalla oli se downin syndrooma..
siis mistä et oo kuullu?Alkuperäinen kirjoittaja sektio:Oma, tosi sektio ja sehän ei ole synnytys
Se oli jotain aivan kamalaa. Tuntui raiskatulta hakatulta ja taju lähti 2kertaa kivun takia.
Oksensin ja tiputin vauvan kun silmissä hämärtyi.
Enpä ole kuullut moisesta...
Tuollaisista kivuista, että taju lähtee+oksentaa+VOI TIPUTTAA VAUVAN.Alkuperäinen kirjoittaja ??:siis mistä et oo kuullu?Alkuperäinen kirjoittaja sektio:Oma, tosi sektio ja sehän ei ole synnytys
Se oli jotain aivan kamalaa. Tuntui raiskatulta hakatulta ja taju lähti 2kertaa kivun takia.
Oksensin ja tiputin vauvan kun silmissä hämärtyi.
Enpä ole kuullut moisesta...
JAlkuperäinen kirjoittaja ikävää:Tuttavani synnytys, jossa jouduttiin kiireelliseen sektioon pitkittyneen ponnistusvaiheen takia. Pian sektion jälkeen äiti sai kehkoveritulpan ja menehtyi.
onkohan lapsuuden ystäväni.. oliko kotoisin oul.isi..a?Alkuperäinen kirjoittaja ikävää:Tuttavani synnytys, jossa jouduttiin kiireelliseen sektioon pitkittyneen ponnistusvaiheen takia. Pian sektion jälkeen äiti sai kehkoveritulpan ja menehtyi.
no näitä tarinoita kun lukee niin mun omani ei yhtään kauhealta kuulosta....mutta siis kaksi viimeisintä omaa synnytystäni(-08 ja -10) joissa ekaks avautuminen kesti ja kesti ja sit viimeiset 6-7 cm aukesi 15 minuutissa...koski aika pirusti!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:On siis oltava sinun/jonkun tutun, ei mtn huhupuheita.
Mitä tapahtui?
YMMÄRRÄN!!Mulla 2 synnytuksessä käynyt niin, että osastolla (käynnistettyjä) auki 2cm...siirretty saliin joka samassa kerroksessa. auki 10cm ja lapsi maailmassa syöksyen. Ei kipulääkettä ja kipu MAHDOTON! Tyynyn meinasin syödä!Alkuperäinen kirjoittaja näin:no näitä tarinoita kun lukee niin mun omani ei yhtään kauhealta kuulosta....mutta siis kaksi viimeisintä omaa synnytystäni(-08 ja -10) joissa ekaks avautuminen kesti ja kesti ja sit viimeiset 6-7 cm aukesi 15 minuutissa...koski aika pirusti!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:On siis oltava sinun/jonkun tutun, ei mtn huhupuheita.
Mitä tapahtui?
Varmaan siksi nämä sektiot tulee täällä esiin kun yleensähän se on kiireellinen- tai hätäsektio ja sillon asiat ei ole hyvin. Minulla kiireellinen ja lapsi oli 5 päivää teholla kuolemankielissä. Ei pitänyt selvitä mutta mun rakas leijonani taisteli niin kovasti ettei sen jälkeen mikään itse kokemani paha tunnu enää miltään. Ne hengissäpitämiskeinot oli aivan kamalaa katsottavaa!Alkuperäinen kirjoittaja Alatiefani:Aika moni kertoo sektiosta vaikka olikos vain 10-15% syntyy sektiolla. Enpä toivois joutuvani. Haluan päästä sieltä mistä aita on matalin AINAKIN TÄSSÄ ASIASSA! :/