Karmeeta Rehndahlissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Marja"

Vieras
Oltiin tänään lasten kanssa kotieläinpiha Rehndahlissa. Omistaja oli pihalla rahastamassa asiakkaita kun koirat alkoi leikkiä ja pienin koira haukkui. Omistaja suuttui ja nosti pienen koiran hännästä kokonaan ilmaan ja raivosi sille. Koiraa tottakai sattui ja se uikutti kivusta. Julma ihminen! Kun paikan omistaja tekee näin asiakkaiden nähden, mitä mahtaa tehdä muulloin. Meitä oli siinä useita tilannetta todistamassa. Lapset itkivät kotimatkan, ei hyvä kokemus!

No huhhuh! Enpä olis uskonut, että se noin koiralleen tekee! Ollaan käyty muutamia kertoja siellä ja on kyl ollu tosi kiva paikka, mut enpä tiedä mennäänkö enää, jos oikeasti noin eläimiä kohdellaan siellä :O

Ei ole kettuja, kuulemma karkasi. Ei siellä ole paljoakaan nähtävää siihen nähden että maksaa 10 euroa henkilöltä, sekä aikuiselta että lapselta. Me maksoimme 50 e kokemuksesta jonka olisi voinut jättää kokematta. Mietityttää sekin että miten ne pienet kanat pärjää ulkohäkissä, olivat kuulemma silloinkin kun oli ne pakkasyöt. Samoin kääpiökanit.

Myö käytiin siellä nyt syksyllä, ja olin odottanut jotain...enemmän. Petyin. Lapsi(teini) ja hänen isänsä kyllä olivat tyytyväisiä tuohon antiin mitä saivat.
Mietin kans niitä lintuja, että miten käy kylminä iltoina. No, kai nuo osaa huolen pitää elukoistaan. Se jättisika minua säälitti. Makaa röhnötti paikallaan. On niin lihava, ettei taatusti jalat kanna ollenkaan. Röhnöttääkö se siinä paikallaan kuolemaansa asti? Ukkossäät pakkaset sun muut, kkun ei sitä siirrä millään.

No joo, surullista ;( Löysin Rehndahlin blogin, ja siellä kerrotaan tuon ison sian kuolleen nyt. Eli silittelimme puol'kuollutta sikaa, niin kuin vähän arvelinkin.

Ei siellä niin epäkohtia ollut, mihin olisi mun mielestä tarvinnut puuttua. En tiedä, että oliko omistaja, joka maksun otti, mutta ihan kivasti käyttäyty meidän aikaan niitä koiria kohtaan. Yksi niistä oli koko ajan sen vieressä pöydällä. ei tahtonut kulkea muuallle.
Tolle sialle tuskin olis eläinsuojelu mitään tehnyt. Mä oisin kyllä lopettanut siinä vaiheessa, kun ei pystynyt liikkumaan.

Yhteistyössä