Mä tykkään kanssa siitä tunteesta kun on hirvee hätä tai sekin kiihottaa ihan älyttömästi lukea toisten vahingoista. Kiihottaa melkein enemmän kuin mikään muu, alapää turpoaa ihan ja on ihan liukas. Oon mä joskus kokeillut pissata vaippaankin ja se oli ihan jännää julkisella paikalla mutta en tykkää siitä hajusta silleen että se jäi siihen mutta se tunnelma kun tekee jotain väärää ja tuhmaa vaikka kauppajonossa, on hirveä kusihätä kun on juonut vaikka litran kokista, kaksi kahvia ja puoli litraa vettä ja tuntuu että rakko räjähtää ja sitten vaikka kauppajonossa päästää tahallaan vähäsen vaippaan. Ja puristaa pillun taas kiinni ja ruokia pakatessa lirauttaa taas vähän ja ihan hirveä hätä päällä. Silleen hitaasti, kärsien ja nautiskellen samalla. Ei päästä kaikkea kerralla kun se hätä on niin kiihottavaa. Sitten vie vaikka ostokset autoon ja rappusia kiivetessä päästää vähän pissaa ja menee katselemaan vaikka kenkäkauppaa ja menee kyykkyyn katsomaan muka alahyllyä ja lirittää siinäkin vähän housuun. Tuolleen koko aika. Ja sitten menee kotiin ja istuu vaikka sohvalle ja ottaa rennon asennon ja päästää ihan kaikki vaippaan. Sitten menee suihkuun ja runksimaan....