Karkkipäivä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valinnan vaikeus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ostan ainakin lontoorae-levyn ja jonkun sekotuspussin.. hmm.. hyvää makumaasta! Kunhan likka heräilee iltatorkuilta niin lähden karkkiostoksille. Toivon samalla että mies tulee kotiin vasta yöllä niin saan mässätä rauhassa ilman että toinen tulee väliin närppimään :D
 

Yhteistyössä