karkasi lastenkodista asui 7 kk kadulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen ollut vähän vastaavassa tilanteessa n.20 vuotta sitten asuin melkein puoli vuotta "kadulla" joka päivä sai etsiä seuraavaa yöpaikkaa ja tuli vietettyä aikaa aika epäilyttävässäkin seurassa kun ei ollut varaa valita :/ Välillä jouduin nukkumaan myös rappukäytävissä ja kellareissa jos onnistuin sellaisiin pääsemään. Roskiskatoksessa nukuin myös joskus, mutta onneksi harvoin. Saatoin myös yöpyä epäilyttävien mieshenkilöiden luona ja jouduin tukaliin tilanteisiin välillä. Onneksi asiat sitten ratkesivat parhain päin.

Turun Sanomissa oli tänään kaksi sivua juttua tuosta tapauksesta, ja tuli kyllä tippa linssiin kun sitä luin.
Miten tuollaista voi tapahtua!!? Toivottavasti auttaa, että tapaus on nyt tullut julkisuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Turun Sanomissa oli tänään kaksi sivua juttua tuosta tapauksesta, ja tuli kyllä tippa linssiin kun sitä luin.
Miten tuollaista voi tapahtua!!? Toivottavasti auttaa, että tapaus on nyt tullut julkisuuteen.

onko tyttöä kohdeltu kaltoin lastenkodissa?
oma nuoreni oli sijoitettuna muutaman kuukauden tuollaiseen laitokseen.
sitä ei tavallinen ihminen uskoisi millaiseen nöyryytykseen ja rääkkiin joissain paikoissa nämä nuoret joutuu.
oman nuoreni kohtelusta ja ko paikasta on valitus tehty sosiaali ja terveysministeriöön sekä hallinto-oikeuteen.
minun nuoreni ei koskaan enää mene lastensuojelulaitokseen

Yhteistyössä