Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:keitetyt :wave:
Mullakin kyseinen paisti uunissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Muullon käy kumpi vaan mut jouluna täytyy ehdottomasti olla keitetyt perunat!!
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Muullon käy kumpi vaan mut jouluna täytyy ehdottomasti olla keitetyt perunat!!
niin juuri. Liemi menee hukkaan muusin kanssa. keitettyjen perunoiden kanssa se taas imeytyy ihanasti lohkottujen perunoiden sekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Muullon käy kumpi vaan mut jouluna täytyy ehdottomasti olla keitetyt perunat!!
niin juuri. Liemi menee hukkaan muusin kanssa. keitettyjen perunoiden kanssa se taas imeytyy ihanasti lohkottujen perunoiden sekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja marsipaani:Mäkin sävelleän usein niin et laitat perunat mukaan jo sinne pataan. Lisäks laitan lanttua, sipulia, porkkanaa ja tietty lihaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Keitetyt oli ennen, nykyään lanttulohkot.