Ja huomenna juhlaruokaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Wursti Makkaravarvas:
On kai mutta aika tuhtia näillä keleillä. Mikäs juhla sit on tiedossa? :)

Ei ole juhlaa, mutta pitää saada kuvia keittokirjaani, joka pitäisi saada alkuviikosta tilaukseen :whistle:

Oho, vautsi :D Sun pitää sit tehä siitä juhla ja kutsua kavereita pöperölle :D

Ei ole juhlaa, mutta pitää saada kuvia keittokirjaani, joka pitäisi saada alkuviikosta tilaukseen :whistle:
Teetkö sä keittokirjaa? Mulla on menossa kotisivujeni päivitysprojekti, mutta olen universumin surkein valokuvaaja ja nytkin kamerassa kymmeniä yli- tai alivalottuneita kuvia |O

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Teetkö sä keittokirjaa? Mulla on menossa kotisivujeni päivitysprojekti, mutta olen universumin surkein valokuvaaja ja nytkin kamerassa kymmeniä yli- tai alivalottuneita kuvia |O

Innostuin tekemään Ifolorin kautta sitä keittokirjaa. Suurin osa teksteistähän oli jo valmiina ja printattuna kierrekansioon laminointia odottamassa. Mutta kun tuon mainoksen näin, niin jäin koukkuun. Eli tästä tulee se ikioma perinteiden keittokirja, ja tällä kertaa helposti kuvien kera :heart: Mutta kuvat ovat siis kattauskuvia, tunnelmakuvia ja sen sellaista, ei ihan perinteistä keittokirjakuvitusta.

Alkuperäinen kirjoittaja en omista yhtään:
Mikäs sille sun kirjalle tulee nimeksi, jos hankkisi. Meillä ei ole keittokirjoja, sormituntumalla vaan teen ja hyviä tulee.

Ihamieli: Perheeni keittokirja

Mutta joo, ei niitä saa mistään, tilaan vaan tuon yhden uniikin itselleni. Ja sitten lapsilleni omat, mutta vähän erilaisin kuvin varmaan.

Minäkin teen sormituntumalla suurimman osan, ja paljon muistan ulkoakin, mutta vaikka juuri jouluruuat haluan aina tehdä reseptistä, että tulee samanlaista kuin aina ennenkin, eikä niitä muista kun kerran vuoteen tekee.