Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wursti Makkaravarvas:On kai mutta aika tuhtia näillä keleillä. Mikäs juhla sit on tiedossa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja Wursti Makkaravarvas:On kai mutta aika tuhtia näillä keleillä. Mikäs juhla sit on tiedossa?![]()
Ei ole juhlaa, mutta pitää saada kuvia keittokirjaani, joka pitäisi saada alkuviikosta tilaukseen![]()
Teetkö sä keittokirjaa? Mulla on menossa kotisivujeni päivitysprojekti, mutta olen universumin surkein valokuvaaja ja nytkin kamerassa kymmeniä yli- tai alivalottuneita kuvia |OAlkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Ei ole juhlaa, mutta pitää saada kuvia keittokirjaani, joka pitäisi saada alkuviikosta tilaukseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Teetkö sä keittokirjaa? Mulla on menossa kotisivujeni päivitysprojekti, mutta olen universumin surkein valokuvaaja ja nytkin kamerassa kymmeniä yli- tai alivalottuneita kuvia |OAlkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Ei ole juhlaa, mutta pitää saada kuvia keittokirjaani, joka pitäisi saada alkuviikosta tilaukseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja en omista yhtään:Mikäs sille sun kirjalle tulee nimeksi, jos hankkisi. Meillä ei ole keittokirjoja, sormituntumalla vaan teen ja hyviä tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja en omista yhtään:Mikäs sille sun kirjalle tulee nimeksi, jos hankkisi. Meillä ei ole keittokirjoja, sormituntumalla vaan teen ja hyviä tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:On, mutta kauden kasvikset otat varmaan pöytään mukaan?