Kari Tapio kuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensimmäistä kertaa tuli kyyneleet silmiin, kun julkisuuden henkilö on nukkunut pois :( Mies, joka antoi meille niin paljon! Lepää rauhassa, Kari Tapio.

Ei riitä sanat kuvailemaan inhoa noita ihmisiä kohtaan, jotka menehtynyttä pilkkaavat. Päälle sylkisin, jos kohdalle osuisi. Ei selkärankaa olla edes hiljaa...

Itku kurkussa olen täällä lehtiä lukenut... Meidän perheen suosikki, jopa neidit 3v ja 4v haluavat autossa Kari Tapion musiikkia... Mahtava ääni ja niin rehti mies. Voimia koko Kari Tapion perheelle
;(

Ei voi uskoa.. :'( :'( Minunkin yksi suosikeista.
Oli meidän isää puoli vuotta nuorempi, eli ihan liian aikaisin tuli tämäkin lähtö, jos vertaa tuota omaa iskä-kultaa, joka on vielä pirteä kun peipponen... :(

http://www.youtube.com/watch?v=VBwRAIsK3JQ&feature=related

Karin sydän todellakin jää tänne. Kun kuulin, että Kari oli kuollut, oli ihan pakko alkaa itkeä, sillä hän oli niin loistava laulaja.

22.11.1945 - 7.12.2010 <3

En tajua tätä melodramaattista hautajaisshowta ja hehkutusta, en ollenkaan.

Isäni kuoli jo nuorena viinaan ja olin todella helpottunut. Pidempään elävien sairaiden kanssa kärsitään pidempään, ja mys sairaat itse kärsivät. Ei ole ihmisen väheksymistä tai halveksimista sanoa, että kuolema voi olla paitsi todennäköinen ja odotettu niin myös helpottava asia.

Myöhemmin menetin dramaattisilla ja hyvin odottamattomilla tavoilla lapseni ja äitini. Nekin kuolemat olen hyväksynyt, sillä kuolema tulee kun se tulee. Kuolema on suuri opettajamme ja sen kohtaavat kaikki, kaikkein paras tapa suhtautua siihen on ilo ja hyväksyminen. Kaikella on aikansa, kaikkeen elämässä liittyy suuri viisaus.

Kaipausta saa tuntea, mutta miksi jonkun ihmisen kuolema olisi toisen kuolemaa arvokkaampi?
Suomessakin kuolee paljon yksinäisiä joka vuosi ilman yhtään ainoaa saattaja. Miksi toisten kuolemasta pitää tehdä makaaberi ja yliampuva ooppera?

"Täällä siansuolauksen ja siivoilujen lomassa on pakko purkautua:
Onko tuolla Kari Tapion kuolemalla rahastamisella tai sen rahastuksen yrityksellä mitään tolkkua?
Kusenkeltaanen lehdistö on jo pariviikkoa retostellu kuolemalla, mitä, kuinka ja missä mitäkin tapahtuu. "Viihde" uutiset suksivat perässä. Antakaa nyt jumalauta olla vainaja... ja sen läheiset rauhassa! Jalkasen kuolemaa kunnioittaen S.E.Ralli"

Simo Rallin kanssa NIIN samaa mieltä! (Tämä teksti siis Facebookissa, julkaistu tänään.)

Yhteistyössä