Lunatic
Eli ukkeli on itse sasasi.Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Eli ukkeli on itse sasasi.Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
voi luoja sä oot nuija.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eli ukkeli on itse sasasi.Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
öö, ei.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eli ukkeli on itse sasasi.Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Öööö, joo. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:öö, ei.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eli ukkeli on itse sasasi.Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
tosi nainenkaan ei varmaan täällä roiku?Alkuperäinen kirjoittaja pamela:joku luulee että kaikki oottaa kieli pitkällä kuvaa... joku luulee olevansa jotain.... hah hah ei mies ainakaan, tosi mies ei roiku illasta toiseen täällä.
sitä ootellessaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Nassu esiin kapu
Alkuperäinen kirjoittaja pamela:joku luulee että kaikki oottaa kieli pitkällä kuvaa... joku luulee olevansa jotain.... hah hah ei mies ainakaan, tosi mies ei roiku illasta toiseen täällä.
Höpsis. Siinähän on sun miesAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Nyt löysin kapun kuvan kun hän harrastaa penkkiurheilua..
No ei oleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpsis. Siinähän on sun miesAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Nyt löysin kapun kuvan kun hän harrastaa penkkiurheilua..
juma, se on mun faija!! |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Nyt löysin kapun kuvan kun hän harrastaa penkkiurheilua..
siis onks sun faija pikku myy ja haisulimamman mies? Sun äiti?Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:juma, se on mun faija!! |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Nyt löysin kapun kuvan kun hän harrastaa penkkiurheilua..
muistui vai tiimarivihosta?Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Heeei kapteeni....
Kun tuo sun vaimon nikki tuli tuossa ilmi, niin muistui mieleeni eräs avaus!
Olikos se haamu oikee vai eikö?
Ja mistä me tiedetään, että on oma kuva????Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Ei tykkää blondeista... Eikä tuo kerro mitään! Voit olla myös pelottavan kokoinen naishenkilö!
Minen oo nähny kenenkään kuvaa, ne ei halua näyttäytyä mulle :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:*repee* no nyt mä "ymmärrän" kapun juttuja..
timpan jälkeen toka mies joka on kuvansa uskaltanu laittaa
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
tä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Oliko sulla nyt lupa paljastaa nikki, kun vaimos harmaana ei halunnu kertoa nikkiään?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:*repee* no nyt mä "ymmärrän" kapun juttuja..
timpan jälkeen toka mies joka on kuvansa uskaltanu laittaa
hä?no nyt mä "ymmärrän" kapun juttuja..
ei ole kun vaimon siidereitä..Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:mä jo ihmettelin, että katosko se kapu johonkin. Onkos sulla tänään lasissa jotain?