en viitti kertoa että hämeenlinnasta olen..Alkuperäinen kirjoittaja maria:Mistä päin Suomea kotoisin? Jos saa udella..
Ei tarvi kaupunkia/kuntaa mainita, mutta jos jotain aluetta.. Lääniä..
no niinhän minäki sanoin et joku stalkkeri se on...ja vielä prohviiliinsa sen "uhrin" lapsosten kuveja laitteleeAlkuperäinen kirjoittaja nytsenkeksin!:siis kapu on muija ja tää mies kuvissa on sen päiväuni jota se käy salaa stalkkaamassa puun takaa ja napsii kuvia,siksi ei oo kuvia kun takaapäin.niin sen täytyy olla tytöt!
No läväytä pallit tiskiin päivän lehden kera.. et pysty!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Lunatic, kulta pieni..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Feikki mikä feikki, säälittävää ettei naisella ole parempa tekemistä. :headwall:
ota se diapami ja mene sänkyyn...
ei sun sydän kestä. :hug:
no toivottavasti ei pysty,mulla menee yöunet jos niin hc:ksi menee...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No läväytä pallit tiskiin päivän lehden kera.. et pysty!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Lunatic, kulta pieni..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Feikki mikä feikki, säälittävää ettei naisella ole parempa tekemistä. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no toivottavasti ei pysty,mulla menee yöunet jos niin hc:ksi menee...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No läväytä pallit tiskiin päivän lehden kera.. et pysty!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Lunatic, kulta pieni..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Feikki mikä feikki, säälittävää ettei naisella ole parempa tekemistä. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No läväytä pallit tiskiin päivän lehden kera.. et pysty!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Lunatic, kulta pieni..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Feikki mikä feikki, säälittävää ettei naisella ole parempa tekemistä. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:en viitti kertoa että hämeenlinnasta olen..Alkuperäinen kirjoittaja maria:Mistä päin Suomea kotoisin? Jos saa udella..
mutta, kantahämeestä..
ei kun JAlkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:en viitti kertoa että hämeenlinnasta olen..Alkuperäinen kirjoittaja maria:Mistä päin Suomea kotoisin? Jos saa udella..
mutta, kantahämeestä..
alkaako etunimesi p kirjaimella?
tulee vielä tänään yv:nä.. vai käykö joku lappu missä lukisi "Lunatic, ime näitä"Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No läväytä pallit tiskiin päivän lehden kera.. et pysty!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Lunatic, kulta pieni..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Feikki mikä feikki, säälittävää ettei naisella ole parempa tekemistä. :headwall:
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Joko se tuli se kuva?????
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Joko se tuli se kuva?????
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:tulee vielä tänään yv:nä.. vai käykö joku lappu missä lukisi "Lunatic, ime näitä"Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No läväytä pallit tiskiin päivän lehden kera.. et pysty!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Lunatic, kulta pieni..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Feikki mikä feikki, säälittävää ettei naisella ole parempa tekemistä. :headwall:
kun ei ole tullut päivän lehteä tänään... :kieh:
Eilen yöllä viimeksi tätä ketjua seurasin ja vieläkin kysellään samaa..Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Joko se tuli se kuva?????
hyvä että joku.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eilen yöllä viimeksi tätä ketjua seurasin ja vieläkin kysellään samaa..Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Joko se tuli se kuva?????
No,itse näin profiilista naamakuvan.
joo joo..mutku ei mul näkyny vaik paikal olinkiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eilen yöllä viimeksi tätä ketjua seurasin ja vieläkin kysellään samaa..Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Joko se tuli se kuva?????
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hyvä että joku.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eilen yöllä viimeksi tätä ketjua seurasin ja vieläkin kysellään samaa..Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Joko se tuli se kuva?????
no, onhan tuohon totuttu..Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Täällä kaikki odottaa näkevänsä naama kuvaa. aikas huvittavaa Enkä siis meinaa pahalla. On vaan hauska lukee näitä teijän vonkaamisia
No mäkin haluisin nähdä naamakuvan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:no, onhan tuohon totuttu..Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Täällä kaikki odottaa näkevänsä naama kuvaa. aikas huvittavaa Enkä siis meinaa pahalla. On vaan hauska lukee näitä teijän vonkaamisia
Kuvassa oli arskalasit ja huivi päässä,katsoi vähän sivulle mutta näky oli ihan okAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hyvä että joku.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eilen yöllä viimeksi tätä ketjua seurasin ja vieläkin kysellään samaa..Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Joko se tuli se kuva?????
Kuvaa on katsottu yhteensä 1333 kertaa.Aika hyvin!!Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:http://www.aijaa.com/v.php?i=1362265.jpg
siinä teille epäilijöille, olen mies! :headwall:
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:Täällä kaikki odottaa näkevänsä naama kuvaa. aikas huvittavaa Enkä siis meinaa pahalla. On vaan hauska lukee näitä teijän vonkaamisia