Kapein turvaistuin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Pitäis ruveta katteleen pienimmälle turvaistuinta. Sen vaan pitäis olla mahdollisimman kapea. Meillä on farmari ja takapenkille pitäis mahtua ton turvaistuimen lisäksi turvavyöistuin ja aikuinen keskelle.

mhttp://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/4940/p

meillä on tämä. On ollut hyvä ja kapea. Kolme istuinta mahtuu hyvin meidän auton takapenkille. Tosin yksi istuin on vaihtunut korokkeeksi.

Asia ei minulle kuulu, mutta miksi aikuisen on tungettava itsensä sinne takapenkille? olen aina ihmetellyt sitä?

meillä on tämä. On ollut hyvä ja kapea. Kolme istuinta mahtuu hyvin meidän auton takapenkille. Tosin yksi istuin on vaihtunut korokkeeksi.

Asia ei minulle kuulu, mutta miksi aikuisen on tungettava itsensä sinne takapenkille? olen aina ihmetellyt sitä?

Jossain tilanteissa matkustajia on muitakin kuin oma perhe ja se 4 henkilöä. Meillä otetaan isomummolareissulle mummo mukaan, ja silloin on hyvä jos mä mahdun takapenkille koska muuten autoon ei sovi.

Meillä oli kaksosvauvat ja oli niitä vaan helpompi huoltaa takapenkiltä kuin etupenkiltä käsin.

[QUOTE="vieras";27340872]Jossain tilanteissa matkustajia on muitakin kuin oma perhe ja se 4 henkilöä. Meillä otetaan isomummolareissulle mummo mukaan, ja silloin on hyvä jos mä mahdun takapenkille koska muuten autoon ei sovi.

Meillä oli kaksosvauvat ja oli niitä vaan helpompi huoltaa takapenkiltä kuin etupenkiltä käsin.[/QUOTE]

niin no, meillä on 5 henkilöä eikä muita mahdu, joten ei tarvitse tuollaista miettiä.

Istuimien leveyksissä ei ole juurikaan eroja, koska niihin pitää mahtua lapsi sisälle ja vielä olla turvaseinää törmäystilanteita varten. istuimen malli jonkin verran auttaa, jos pitää laittaa turavyötä kiinni.

Kaikkien perheiden kokoonpano ei muodostu vain kahdesta aikuisesta. Meidänkin perheessä on neljä aikuista ja kaksi lasta. Keskipenkille on kyllä mahtunut kapeassa Renault Kangoossakin aikuinen kyytiin, vaikka toinen istuin on Cybex Pallas ja isommalla silloin käytössä Gracon turvavyöistuin.

Meidän autossa on takana keskipaikalla vaan lantiovyö ja siksi sinne ei panna noita istuimis olevia. Oikeesti se joka sielä istuu on meidän 15 vuotias mutta siis ihan aikuisen kokoinen. Tosin noin että takana onkolme ajetaan korkeintaan n. kolmen kilometrin matkoja mutta silti sinne on niin mahduttava.

voisko joku mitata kuinka leveä on tuo uusi triofix leveimmästä kohdastaan? Jouduin kaukalonki vaihtaa kapeampaan, kun ei sopinu muuten aikuinen takapenkille..toisena istuimena taaperolla cypex pallas,joka on aika tilaavievä..nyt pitäs saaha vauvalle jo istuin pikkuhiljaa. Ja triofixissä ois hyvät ominaisuudet.

voisko joku mitata kuinka leveä on tuo uusi triofix leveimmästä kohdastaan? Jouduin kaukalonki vaihtaa kapeampaan, kun ei sopinu muuten aikuinen takapenkille..toisena istuimena taaperolla cypex pallas,joka on aika tilaavievä..nyt pitäs saaha vauvalle jo istuin pikkuhiljaa. Ja triofixissä ois hyvät ominaisuudet.

triofix oli vaihtoehto, mutta se jäi kauppaan, kun siinä ei ole lainkaan säätöjä. Hirveän pysty pienelle. Leveyksistä en osaa vertailla.

Yhteistyössä