O
Onkelmaa...
Vieras
Meillä 2kk vauva huitoo itsensä hereille vähän väliä ja olenkin hänet kapaloon kietonut (uniliina). Yöllä tisutellaan kerran tai kaksi ja jatketaan sitten unia. Mietin, että pitääkö kapalo aukaista imetyksen ajaksi vai antaisinko vaan olla kiinni. Vauva herää, jos aukaisen kapalon ja puen imetyksen jälkeen uudestaan. Nukahtamiseen menee taas aikansa. Jos en aukaise, jatkaa uniansa kun masu on täysi, saman tien. Mitenkä sinä olet tehnyt/tekisist tässä tilanteessa? Liinan ohjeissa kun lukee, että vauvan tulisi saada tunnustella käsillään äidin rintaa imetyksen aikana...