kantoreppu vastasyntyneelle...

• Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu siitä missä asut, Helsingissä ainakin Bebes myy Manducaa (kalliilla!). Aika monella nettikaupalla on myös puoti, josta voi käydä itse hakemassa. Ja Manducaa tosiaan suosittelen minäkin jos meinaat kantorepun ostaa. Siinä on sellainen "adapteriosa" jolla saa repussa oikeaan asentoon myös ihan pienen vauvan.

"vieras"
Kokeilin vastasyntyneelle Marducaa, mutta mielestäni liinalla saa sidottua alle 5-kuisen tiukasti itseään vasten. Marducassa vauva jotenkin "höllyi". n. 5-kuisesta olen kantanut sekä kudotussa liinassa että Marducassa/Ergossa. Ihan vastasyntyneellä trikoinen liina mukavin ja helpoin.

"vieras"
[QUOTE="...";25688754]onko olemassa lyhyempiä kantoliinoja vastasyntyneelle kuin niitä viismetrisiä? nimim. helteellä synnyttävä :)[/QUOTE]

Eipä niitä taida olla jos ei itse tee, ellei sitten hanki rengasliinaa, mutta se ei taas vastaa ihan samaa kuin pitkä liina. Se pituus kun tarvitaan siihen sitomiseen, ei vauvan ympärille. Helteille kannattaa hankkia kudottu liina, se ei ole niin hiostava kuin trikooliina.

Reppuäiti
En myöskään suosittele vastasyntyneelle kantoreppua, mutta liinoja löytyy kyllä edullisesti. 4 kk iästä kantoreppu on loistava ja suosittelen Wompatia, josta löytyy kolmea eri kokoa, aina 4-vuotiaaksi saakka. Näitä voi myös vuokrata: http://www.lainahaikara.fi

Yhteistyössä