kantoreppu ja odotusmaha, onnistuuko?

Olen kovasti aikeissa ostaa kantorepun, joko Yamon tai Ergon, nyt olen kuitenkin rv:lla14 ja olen miettinyt onko reppua vaikea käyttää kun masu kasvaa ja pitäiskö sen masun takia ottaa se jatkopala minkä sais lisäosana tilata? Tämän hetken kuopukseni on siis 9kk:n ikäinen, kesä sujuis "helpommin" kun vois kantorepussa kuljettaa...
 
vyön ljatkopala oli myynnissä repunlisäosana(ergo) ja ajattelin että oisko se joku että sais pidennettyä sitä vyötä joka menee ympäri? Ei ole muuta kokemusta repuista kuin mitä netistä olen löytänyt että hyvin mututuntumalla ja toisten kokemuksiin nojaten olen asialla.
Kyllä meillä kärryissä viihdytään, lähinnä reppua kaipailisin esim.mestäpoluille tai leikkikentälle mentäessä, seuraava, eli 2,3vuotias kävelee ja tutkiskelee maastossa mutta tämän 9kk:n ikäisen sylissä kantaminen meinaa ottaa jo lujille, ja kantoliinaan tuntuu jo olevan liian painava, muutenkin kaipais jo jotain "nopeampaa" tapaa kuin mitä liinan kans,
 
Jaa, no semmonen lisäosa on sitten varmaan tarkotettu tukevimmille immeisille =)

Vaan ite en kyllä uskalla kantaa ollenkaan ku tuo kohtukin on jo navan korkeudella. Ja kyllä mulla on aina painanut mahaan tuo reppu. En suosittele sullekaan :)
 
vielä lisäkysymys, katsoin että samassa kuussa meillä tulee seuraavat, eli tuntuuko ettei reppua voi kantaa masun kasvaessa? Uudemman ergonhan saa lonkallekkin, oletko sitä testannut??
kesällä paljon urheilukisojakin isoimmilla lapsilla ja rattaiden kans aina niin työlästä lykkiä nurmikentillä, sais paremmin juostua kaksivuotiaankin perässä kun sais kantaa tätä nuorinta repussa ;) :LOL: :whistle:
 

Yhteistyössä