Kantoliinailijoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vauva syntyy pian ja trikooliina on lainattu kaverilta ja solmut harjoiteltu.

Uskaltaako vauvaa pitää aluksi siinä sillä tavalla pystyssä, jalat mykkyrällä (siköasento?) vai pitäiskö pitää kehtoasennossa?

Kaveri itse pitänyt pystyssä ja on kokenut kantoliinailija. Itseäni vain huolettaa että saako varmasti pitää. Lonkkien takia pelkään.

Ja huom, en siis tarkoita pystyssä jalat auki vaan mykkyrässä.

Kiitos vastauksista! Uskallan sitten pitää mykkyrässä.

Meidän kakkosella ollut lonkkaluksaatio ja siksi olen niin huolissani noista vauvan lonkista, että päätin vielä tehdä asiasta yleistä kyselyä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Mä pidin pientä kehtoasennossa aluksi, oli jotenkin luontevampaa. :) SIt tiedät, kun se vauva on sylissä, että miten teillä menee.

Joo ajattelin niin, että koitan sitä kehtoasentoakin tietysti alussa mutta jos se ei suju niin mietin, että voinko taatusti turvallisin mielin viedä pystyasennossakin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
mulla on kantoliina mutta en osaa sitoa sitä!!! |O

kantoliinakanavalla on hyviä ohjeita =)

p.s. mä tiiän sut ;)

Jahas, nyt jäi vaivaamaan... pitää kattoo tuolta kantoliinakanavalta, jospa meikäläinenki oppis...

ei olla nähty kyllä moneen vuoteen (2-3?), mutta kuitenniin =)

mulla on kantoliina mutta en osaa sitoa sitä!!! |O

kantoliinakanavalla on hyviä ohjeita =)

p.s. mä tiiän sut ;)

Jahas, nyt jäi vaivaamaan... pitää kattoo tuolta kantoliinakanavalta, jospa meikäläinenki oppis...

ei olla nähty kyllä moneen vuoteen (2-3?), mutta kuitenniin =)

Mää taidankin jo tietää =)

Ette asu enään täällä suunnalla... odotin poitsua sillon ku viimeks nähtiin... :)

Kuuluuko vauvan pään olla sillätavalla "nyökkäävässä" asennossa kun on kehtosidonnassa?
Siis vauvan selkä on kaarella, mutta kuuluuko niskan jatkaa samaa linjaa, siis leuka tulee rintaan? Minusta se näyttää tosi huonolle asennolle ja mietin, saako vauva siinä kunnolla hengitettyäkään? Mutta en osaa laittaa niinkään, että "pää olisi pystyssä". Tajuattekohan yhtään, mitä tarkoitan... Toivottavasti joku! Ois niin ihana laittaa tuohon kehtosidontaan, mutta se siis arveluttaa, että onko vauva huonosti / väärässä asennossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mullakin ois kysymys!:
Kuuluuko vauvan pään olla sillätavalla "nyökkäävässä" asennossa kun on kehtosidonnassa?
Siis vauvan selkä on kaarella, mutta kuuluuko niskan jatkaa samaa linjaa, siis leuka tulee rintaan? Minusta se näyttää tosi huonolle asennolle ja mietin, saako vauva siinä kunnolla hengitettyäkään? Mutta en osaa laittaa niinkään, että "pää olisi pystyssä". Tajuattekohan yhtään, mitä tarkoitan... Toivottavasti joku! Ois niin ihana laittaa tuohon kehtosidontaan, mutta se siis arveluttaa, että onko vauva huonosti / väärässä asennossa.

Eipä sitä muuhun asentoon siinä saa =) Kyllä se happi kulkee! :D

]

Mää taidankin jo tietää =)

Ette asu enään täällä suunnalla... odotin poitsua sillon ku viimeks nähtiin... :)

Asutaan täällä etelässä =) Onnea tytöstä! Hän onki suht tuore tapaus :flower:

Joo niin mä kuulin että siellä suunnalla asustelette... Kiitos :) , teilläkin on lapsiluku kasvanut hiukan siitä ku viimeks nähtiin :) :D

Yhteistyössä