Kantoliina kissaperheeseen! (karvahel....iin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
minkä merkkinen kantoliina mahtaisi olla sellaista karvaa keräämätöntä kangasta? tässä huushollissa hukkuu karvaan vaikka mitä tekisi niin tuollainen perinteinen trikoo tai kudottu liina kerää simmosen karvakuorrutteen ettei ole ulos lähtemistä :(
suositelkaa merkkejä!

Hankala juttu. Trikoo kerää kyllä karvaa samoin kun monet puuvillaiset kudotut liinat. Mun viimeisin liinaostos oli musta kudottu liina, nimeä en muista. Ja on jäänyt käyttämättä juuri siksi että kerää karvaa ja kun sitä on meillä myös valkoisena niin näyttää kamalalle. Mulla on myös pari kudottua kirjavaa liinaa. Toinen on Amazonas antiqua (tai jotain sinnepäin) eikä mielestäni kerää niin paljoa sitä karvaa. tai ainakaan se ei siinä näy =) Toinenkin jota käytän on tosi värikäs että ehkä se antaa jotain anteeksi.

Voithan tehdä myös niin että ostat itse kankaan ja teet liinan. Tai sitten kaksi kantopussia jotka voi vain nopeasti heittää olan yli ristiin ja lapsen sinne. Mellä tämä on ollut vuosia käytössä ja erityisesti miehen suosikki.

kiitos vastauksesta :) tuo itse tekemä tietty olis, ei kait se vaikeaa olisi :) laiska vaan kun on niin ihana olisi löytää valmiina joku ns liukaspintainen. tai sit tietty se että ostan kattejen värisen liinan niin vaikka karvakuorrutuksessa olisikin niin eipähän ainakaan näy !

Yhteistyössä