Heippa kaikille ! Alkaa oireita ilmeneen täälläkin. Tai oikeestaan en tiiä mikä johtuu mistäkin. Mulla on ollut viikon tätä flunssaa, kurkkukipua ja nyt vielä aivan kamala yskä. Tai oikeestaan niistä ei oo jäljellä kuin hirvee yskä. Välillä meinaa oksentaa kun vaan yskittää ja yskittää. Mut sit mua kuvottaa sillei välillä. Aamulla kun en heti syönyt aamupalaa, alkoi kuvotus ja ei meinannut lopulta tehdä mieli syödä sitä ollenkaan. Söin kuitenkin ja olo helpottui joksikin aikaa. Mulle suklaa on yks vastustamaton kiusaus, mut eilen kaupassa kun piti ottaa suklaapatukka alkoi etoon ihan hirveesti. Otin kuitenkin, mut se on vielkin tuolla kaapissa syömättä ja mieli ei tee. Normaalisti se ois syöty jo autossa matkalla kotiin. Tänään mies toi kaupasta mulle suklaamuffinsin, kun aatteli piristää mun päivääni. Pystyin syömään siitä pari palaa kun alkoi taas etoon. Ihan hyvä oikeestaan jos tuo suklaahimo hellittäs, kyl se välillä on niin karmee =)
Nyt on ihan hyvä olo, ei kuvota ja kun tää yskäkin tästä hellittäs jaksais jotain tehdäkin. Apteekista hain yskänlääkettä, jota raskaana saa ottaa, jos se jotain auttais. Apteekissa piti kuikuilla, ettei kukaan tuttu ole lähistöllä, kun pyysin sellasta lääkettä, jota raskaana saa ottaa. Onneks oli aika hiljasta siellä. Töissä on kyllä ollut pari kertaa tilanne, jossa on meinannut lipsahtaa, et oon raskaana. On puhuttu jo jotain ens vuoden alun juttuja ja oon meinannut sanoo, ettei koske mua, en mä oo töissä =)
Nyt meen saunaan, hauskaa lauantai-iltaa kaikille !