Kansanedustaja sammui pöytään!

• Viestiketjun aloittaja "Lila"
  • Ensimmäinen viesti
IhaNainen harmaana
[QUOTE="Kolmas korppi";24174305]Anteeksi kuinka?[/QUOTE]

Ei tossa sun vastauksessa oo päätä eikä häntää? Ensimmäinen ja jälkimmäinen oli ihan sekaisin jne.

"Kolmas korppi"
Ei tossa sun vastauksessa oo päätä eikä häntää? Ensimmäinen ja jälkimmäinen oli ihan sekaisin jne.
Tai sitten vika on lukijassa... Etenkin, jos lukijana sattuu olemaan henkilö, joka luulee, että vapaassa maassa hallitus voitaisiin -- saati että se pitäisi -- muodostaa pakottamalla. Koen myös perustelluksi kieltäytyä ottamasta vastaan kirjoitusneuvoja ihmiseltä, joka pitää ilmausta "Mjötööh?" ymmärrettävänä.

IhaNainen harmaana
[QUOTE="Kolmas korppi";24174556]Tai sitten vika on lukijassa... Etenkin, jos lukijana sattuu olemaan henkilö, joka luulee, että vapaassa maassa hallitus voitaisiin -- saati että se pitäisi -- muodostaa pakottamalla. Koen myös perustelluksi kieltäytyä ottamasta vastaan kirjoitusneuvoja ihmiseltä, joka pitää ilmausta "Mjötööh?" ymmärrettävänä.[/QUOTE]

Haha, nolottaako kun meni ajatus sekaisin? :D

Minä kirjoitin: "Mut miks persuja ei voinu pakottaa hallitukseen. Tai jättää noita häviäjäpuolueita pois siitä ja perustaa vaan kahden isoimman hallitusta? Oon ihan samaa mieltä että persut on vastuunpakoilijoita, mutta mun mielestä ei silti oo demokratiaa jos häviäjät on hallituksessa."

Johon sinä vastasit "Vaikka häviäminen on suhteellinen käsite, jälkimmäistä vaihtoehtoa kyllä yritettiin, mutta Soini kieltäytyi. Ensimmäinen vaihtoehto taas...voi taivas, et voi olla tosissasi XD"

Jolloin vastauksesi suoraan tulkittuna tarkoittaa että kahden suurimman (kokoomus & sdp) hallitusta yritettiin, mutta persut kieltäytyi = järjenvastainen lause. Ja ensimmäinen vaihtoehto (eli persujen pakottaminen hallitukseen) aiheutti naurunpyrskähdyksiä sussa.

"Kolmas korppi"
Haha, nolottaako kun meni ajatus sekaisin? :D

Minä kirjoitin: "Mut miks persuja ei voinu pakottaa hallitukseen. Tai jättää noita häviäjäpuolueita pois siitä ja perustaa vaan kahden isoimman hallitusta? Oon ihan samaa mieltä että persut on vastuunpakoilijoita, mutta mun mielestä ei silti oo demokratiaa jos häviäjät on hallituksessa."

Johon sinä vastasit "Vaikka häviäminen on suhteellinen käsite, jälkimmäistä vaihtoehtoa kyllä yritettiin, mutta Soini kieltäytyi. Ensimmäinen vaihtoehto taas...voi taivas, et voi olla tosissasi XD"

Jolloin vastauksesi suoraan tulkittuna tarkoittaa että kahden suurimman (kokoomus & sdp) hallitusta yritettiin, mutta persut kieltäytyi = järjenvastainen lause. Ja ensimmäinen vaihtoehto (eli persujen pakottaminen hallitukseen) aiheutti naurunpyrskähdyksiä sussa.
En ala sun kanssa vänkäämään. Sanoin jo sanottavani, ymmärrä se aivan niin (väärin) kuin haluat.

Yhteistyössä