kyssäri?
Vieläkö se sun mustalainen jaksaa katsella sua, vai oletko saanut saappaan kuvan perseeseen?Kyllä on Timolla noissä apinoissaan savottaa.
Vieläkö se sun mustalainen jaksaa katsella sua, vai oletko saanut saappaan kuvan perseeseen?Kyllä on Timolla noissä apinoissaan savottaa.
Eikö ton Hakkaraisen pitänyt olla raitis Jumalan mies? Hmm.
Sun vasemmistoliiton eduskuntaryhmä hajosi heti ekassa hallituksen luottamusäänestyksessä ja ryhmä pieneni kuin pyy maailmanlopun edellä.Kyllä on Timolla noissä apinoissaan savottaa.
Niin tai sitten suurin osa muiden puolueiden poliitikoista ei vain ole alkoholi-ongelmaisia kuten tämä herra Hakkarainen.So what?
Tämäkin osoittaa sen, että Perussuomalaiset on tavallisia kansalaisia, eivätkä piilojuoppoja kuten muiden puolueiden muka "paremmat" poliitikot
Juoppo rehentelijä joka joutuu kielikurssille eduskunnan rahoilla että pystyy tekemään työtään, ei ole "tavallinen" suomalainen vaan valitettavasti sieltä kurjemmalta laidalta. Tosin on nyt valittuna eduskuntaan joten kukaan ei kyllä voi tulla sanomaan etteikö koko kansa olisi nyt edustettuna...So what?
Tämäkin osoittaa sen, että Perussuomalaiset on tavallisia kansalaisia, eivätkä piilojuoppoja kuten muiden puolueiden muka "paremmat" poliitikot
Meinaatko Hakkaraisen olevan ensimmäinen eduskunnan kielikurssilainen?Juoppo rehentelijä joka joutuu kielikurssille eduskunnan rahoilla että pystyy tekemään työtään, ei ole "tavallinen" suomalainen vaan valitettavasti sieltä kurjemmalta laidalta. Tosin on nyt valittuna eduskuntaan joten kukaan ei kyllä voi tulla sanomaan etteikö koko kansa olisi nyt edustettuna...
Sanopa muuta. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu (näemmä).Miksi pitää lähteä haukkumaan keskustelijoita vaikka ollaankin eri mieltä? Asiastahan ne keskustellaan ja Lunatic ei ole sua tyhmäksi haukkunut vaan kertonut mielipiteensä ihmisestä josta keskustellaan. Älä sinäkään lähde tolle linjalle, paitsi tietty jos muu sanominen on jo loppu (jolloin ala-arvoinen kieli on jotenkin ymmärrettävissä).
No tulihan se taas sieltä Ihmisten nimitteleminen, muutahan sinä et osaaKyllä on Timolla noissä apinoissaan savottaa.
Tai jospa se on niin että kun SINÄ sanot moi niin silloin on sulla itselläs vellit housussaKoskiko tämä ketju minua tai "mun vassareita" milläänlailla?
Mun ei tartte kuin moi sanoa, niin teikäläisiltä tulee paskat housuun.
AmenKyllä on Timolla noissä apinoissaan savottaa.
Mä haukun jokaista joka väittää 1+2=4!Vaikka joku väittäisi että 1+2= 4 niin valitettavasti sulla ei ole oikeutta häntä haukkua. Ja et voi estää hänen osallistumistaan ketjuun. Ja kyllä huomaa että mitä enemmän hän tyhmäksi heittäytyy niin sitä enemmän saa teitä ärsytettyä ja kieltämättä muakin jo hymyilyttää noin kuumana käynti..
Mitä ihmettä sä sit teet tässä ketjussa jos tämä ketju ei koske sua eikä sun punikkihengenheimolaisia?Koskiko tämä ketju minua tai "mun vassareita" milläänlailla?
Mun ei tartte kuin moi sanoa, niin teikäläisiltä tulee paskat housuun.
Voi voi, kuka on puhunut suurimmasta ongelmasta, sinä ihan itse. Ja näistä "pienistäkin" jutuista voi keskustella siinä missä muistakin. Älä yritä tehdä muista tyhmiä, siinä käy yleensä päinvastoin...Jutta Urpilainen on Brysselissä panemassa pistettä suomalaiselle hyvinvointivaltiolle ja mammojen mielestä Suomen suurin ongelma on Tuvo Hakkaraisen sammuminen kapakan pöytään.
Miten jotkut voivat olla näinkin tietämättömiä?