kannettava, minkä merkkisiä teillä on ja millaisia käytössä, ovatko kestäneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aada

Jäsen
25.10.2004
439
0
16
Suunnitelemme kannettavan ostoa mutta olen hieman epävarma kannattaako sitä ostaa vai riittääkö meille pöytäkone jos vaan uusii litteän näytön tähän. tällä alueella ei pelaa mokkulat . tosin kannettava vie vähän tilaa ja voihan sen liittää tähän nykyiseen modeemiinkin. vähän ajateltiin jos vaikka odotellaan vielä vuosi , kaksi mitä uudet muutokset tuo tullessaan. Me kun asumme hja-asutusalueella aika syrjässä. Kaupungissa nuo kannettavat ja mokkulat, tikut mitä niintä on, varmaan toimii hyvin.

lunttaan koneesta :D

Eli Asus A7Nseries lukee mun koneessa ja toimii moitteettomasti, akun kesto aika lyhyt miinuksena, mutta mulla tämä pääsääntöisesti virran päässä.

Miulla on ittelläni käytössä HP pavilion ze4400 ja hyvin on pelittäny tähän asti, jos ei tarttis kuvia käsitellä tms. niin toimis ku enkeli, mut työkseni tää kone alkaa olla jo hidas vaikka sillo 7 vuotta sitten laitoin lisäkamman muistia lisää ostohetkellä.

Nyt ois tarkoitus ostaa uusi kone työkäyttöön ja reissaamista varten, siinä on kaks käyttistä xp ja vista, hinta oli jotain 500e + turva.

Miniläppäri on meillä Fujitsu Siemens MiniAmilo.

fujitsu-siemens-mini-netbook-450.jpg

Ostettiin tämä pöytäkoneen rinnalle, sen käyttö on kyllä TODELLA vähäistä, ollaan niin tykästytty tähän miniin. :heart:
Langaton netti toimii hyvin.

Yhteistyössä