M
mä
Vieras
Onko kellään? Kuinka käyttökelpoinen laite ollut? Mikä merkki? T:hankintaa miettivä automatkailua harrastava äiti 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Vähän puntaroin välillä "turhaa sälää ei nurkkiin happanemaan" ja "oikeesti voisi olla kiva matkustella ennemmänkin". Onko lapsilla ollut matkapahoinvointiongelmia? Onnistuuko poltettujen levyjen näyttö, vai pitääkö olla alkuperäiset?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Vähän puntaroin välillä "turhaa sälää ei nurkkiin happanemaan" ja "oikeesti voisi olla kiva matkustella ennemmänkin". Onko lapsilla ollut matkapahoinvointiongelmia? Onnistuuko poltettujen levyjen näyttö, vai pitääkö olla alkuperäiset?
Jos tuntuu turhalta niin älä osta merkkivehjettä.Kunhan siinä on sytkäriin menevä johta niin se riittää, akku ei kestä pitkiä matkoja ilman virtaa. Meillä on hvyin näkyny sekä aidot että poltetut. Se on tollanen sylissä pidettävä vejhe, menee hyvin keskellä takapenkkiä käsinojan päällä kahdella lapsella.