9v:lle lahjaksi kannettava dvd/digitv-soitin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toivo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toivo"

Vieras
9v toivoi joululahjaksi läppäriä mutta kotikone saa riittää vielä pitkään satunnaisia netissäkäyntejä varten.Mietin kannattaisko ostaa kannettava dvd/digitv soitin kun ei ole omassa huoneessa telkkaria ja sen avulla vois kattoa myös elokuvia?niin ja automatkoille sen sais myös mukaan.
 

Yhteistyössä