T
"toivo"
Vieras
9v toivoi joululahjaksi läppäriä mutta kotikone saa riittää vielä pitkään satunnaisia netissäkäyntejä varten.Mietin kannattaisko ostaa kannettava dvd/digitv soitin kun ei ole omassa huoneessa telkkaria ja sen avulla vois kattoa myös elokuvia?niin ja automatkoille sen sais myös mukaan.