kannelmäestä odottavia yli 30vuotiaita


Heippa!

Löytyykö täältä kannelmäestä yhtään yli 30-vuotiasta vauvaa odottavaa jonka kanssa voisi käydä lenkillä,leffassa ja jutella,kun en tunne täältä ketään,niin olisi todella mukava saada seuraa toisesta vauvaa odottavasta.Itse olen 38-vuotias.Onko kannelmäessä yli 30-vuotiaita vauvaa odottavia?
 

Heippa!

Eikö löydy täältä kannelmäestä yli 30-vuotiaita vauvaa odottavia?Itse olen 38-vuotias ja olisi todella mukava saada seuraa toisesta vauvaa odottavasta.Itselläni laskettu aika on lokakuun lopulla.
 

Heippa!

Eikö todellakaan ole täällä kannelmäessä yhtään yli 30-vuotiasta ensimmäistä lastaan odottavaa seuraksi toiselle vauvan odottajalle?
Itse olen 38-vuotias,niin olisi mukava saada oman ikäistä odottaja seuraa.
 

Heippa!

Kyllä mulle kelpaa kannelmäestä jo lapsen saanut kaveriksi myöskin joka on yli 30-vuotias.Mulla on sähköpostiosoite omalla nimelläni,niin sitä en laita,mutta jos joku haluaa aidon ystävän itselleen ja asut kannelmäessä,niin laita meiliosoite,niin otan yhteyttä sinuun.En tunne täältä ketään ja olisi todella mukava saada seuraa kannelmäessä asuvista vauvaa odottavista yli 30-vuotiaista tai jo vauvan saaneista.Itse olen 38-vuotias ja odotan ensimmäistä lastani.
 

Heippa!

Löytyykö täältä kannelmäestä yli 30-vuotaita vauvaa odottavia vaihtamaan ajatuksia toisen vauvaa odottavan kanssa?Itse olen 38-vuotias.Myöskin jo lapsen saaneet kannelmäessä asuvat ottakaa yhteyttä laittamalla meiliosoite,niin otan yhteyttä.En tunne täältä ketään,niin olisi mukava saada seuraa ja lenkkeilykaveria toisesta vauvaa odottavasta tai jo lapsen saaneesta.
 

Yhteistyössä