Miten laitat värit koneeseen??Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Enpä kokeilis....
Ajattelin,ku tääl pestiin kaikki samas ni ois ollu kiva kuulla miten toimii värien säilyvyys??Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Testaa.
Peesi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Iliman muuta. Mutta pittää tykätä vaaleanpunaisesta, jos näin tekkee
Kyllä se kauniin vaaleanpunainen sävy säilyy. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Ajattelin,ku tääl pestiin kaikki samas ni ois ollu kiva kuulla miten toimii värien säilyvyys??Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Testaa.
Mie ap en ainakaan jaksa tääl tapella.. Kotona saa tarpeeks..Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Mun on myönnettävä, että tosta aloituksesta tuli ekana mieleen joku uusavuton joka kyselee päivänselvästä asiasta, ja meinasin eka vaan laittaa nauruhymiöitä, onneksi vastasin asiallisesti. Ois saanut taas tappelun aikaiseksi turhaan.
Eipäs muuten ole kaikissa koneissa. Mulla on sellanen pesukone joka ei tunne moista ohjelmaa. Jaa oon noitunu sen kymmenen kertaa sitäkin puutetta.Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:EI! Ja koneissahan on vajaan koneellisen pesuohjelma eli sillä jos ei tuu täysiä koneellisia.