Kannattaiskos muuttaa Lahteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Jos ei tarvitse töissä käydä, niin sinne vaan. Työpaikkojahan siellä ei juurikaan ole tarjolla. :(

Ai miten niin ei ole töitä tarjolla?
Kyllä minä ja mies ainakin ollaan täältä töitä löydetty, eikä lähipiirissäni ole ketään töitä vailla :o

juu mun ei välttis ois oltava töis ko mies iha hyvin tienaa ja ollaan mietitty et jäisin kotiäidiks jos hyvin kävis ja raskautuisin. Eikä me ehk pysyvästi sinne muutettais mut jos muutaman vuoden siel viihtyis :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Jos ei tarvitse töissä käydä, niin sinne vaan. Työpaikkojahan siellä ei juurikaan ole tarjolla. :(

Kyllä minä ja mies ainakin ollaan täältä töitä löydetty, eikä lähipiirissäni ole ketään töitä vailla :o

Etsinpäs vielä tämän ketjun käsiin, kun löysin oikein mustaa valkoisella. Tämän päivän Hesarissa luki nimittäin, että Lahden työttömyysprosentti on 12. Se on kolme prosenttiyksikköä enemmän kuin koko maassa. :whistle:

Tai voihan asia tietysti niinkin olla, että siellä ollaan vain laiskempia menemään töihin... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:

Etsinpäs vielä tämän ketjun käsiin, kun löysin oikein mustaa valkoisella. Tämän päivän Hesarissa luki nimittäin, että Lahden työttömyysprosentti on 12. Se on kolme prosenttiyksikköä enemmän kuin koko maassa. :whistle:

Tai voihan asia tietysti niinkin olla, että siellä ollaan vain laiskempia menemään töihin... ;)

Voihan se olla niinkin. Tai sitten mulla on vaan tavallista ahkerampaa väkeä tuttavapiirissäni, kun eivät lorvaile työttöminä :whistle:

tervetuloa vaan joukkoon!

lahtelaiset itessään on aika suht hitaasti avautuvia ihmisiä (tietenkään liikaa yleistämättä.. oon nyt 3,5v asunu täälä.. suurin osa kavereista on muualta muuttaneita. Mukava asua! tänne joukkoon vaan iloiseen:D

me asuttiin Lahdessa muutama vuosi sitten ja hyvin viihdyttiin. Paljon mahdollista että muutetaan sinne takas kunhan päästään taas muuttamaan Etelä-Suomeen. Me asuttiin kävelymatkan päässä keskustasta Kiveriön kieppeillä ja sijainti oli tosi hyvä. B)

Minä en lahteen muuttais enää IKINÄ :x mutta tässä naapurissa on kiva asua ja käydä siellä lahdessa viihtymässä mutta hyötyä oman kunnan paremmista palveluista, ja mukavaahan tälläkin puolen on, täällä on kaunista :)

Yhteistyössä