Eli tuossahan se tulikin
onks kuin mukavia ja ulospäinsuuntautuneit ihmisii ja kui hyvät palvelut esim kuntosalien/aerobic juttujen ja kosmetologien osalta? Saapikos sielt hyvin kamuja? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:oha siel siis suhteellisen mukavia immeisii näide muutaman viestin perusteelVähä ois suunnitelmis sinne muuttaa ni aattelin vähä kartoitel millastas siel ois?
kannattaisko muuttaa siihe keskustan tuntumaan vaiks onkin aikeis perhettä perustaa jos vain onni on myötä?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä en kyllä jaksais keskustas kuunnella sitä joka viikonloppuista p**lurallia ikkunan alla, mutta mä olenkin jo vanha vissii =) lasten kans kivempi asuu ees vähän sivus..
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä en kyllä jaksais keskustas kuunnella sitä joka viikonloppuista p**lurallia ikkunan alla, mutta mä olenkin jo vanha vissii =) lasten kans kivempi asuu ees vähän sivus..
Mitä rallia?Sitä oli joskus 10 vuotta sitten
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:onks hyvät noi paikallisliikenteen vuorot et kulkeeks hyvin jos meinaa asuis vähä syrjemmässä eikä ois autoa?
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:juu sama on Jyväskyläs toi matkakerta mut mitenkäs aikuisen bussilippu sit? joku 40 matkan tms?