Kannattaiskos muuttaa Lahteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oha siel siis suhteellisen mukavia immeisii näide muutaman viestin perusteel :D Vähä ois suunnitelmis sinne muuttaa ni aattelin vähä kartoitel millastas siel ois? :p kannattaisko muuttaa siihe keskustan tuntumaan vaiks onkin aikeis perhettä perustaa jos vain onni on myötä?

mä en kyllä jaksais keskustas kuunnella sitä joka viikonloppuista p**lurallia ikkunan alla, mutta mä olenkin jo vanha vissii =) lasten kans kivempi asuu ees vähän sivus..

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
oha siel siis suhteellisen mukavia immeisii näide muutaman viestin perusteel :D Vähä ois suunnitelmis sinne muuttaa ni aattelin vähä kartoitel millastas siel ois? :p kannattaisko muuttaa siihe keskustan tuntumaan vaiks onkin aikeis perhettä perustaa jos vain onni on myötä?

Me asutaan keskustassa ja viihdytään hyvin.Meillä on 2v5kk poitsu joten puistoja löytyy

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä en kyllä jaksais keskustas kuunnella sitä joka viikonloppuista p**lurallia ikkunan alla, mutta mä olenkin jo vanha vissii =) lasten kans kivempi asuu ees vähän sivus..

Mitä rallia?Sitä oli joskus 10 vuotta sitten

... mä olen siis tosi vanha...

no en silti ite keskustas tykkäis asua.. etelä-lahti ( saksala,patomäki ja - niitty, nikkilä ) enempi minun mieleen..

Olen asunut Lahdessa noin 10 vuotta, hyvin olen viihtynyt :D
Ei liian iso paikka kuitenkaan, mutta hyvät koulutus- ja harrastusmahdollisuudet.
Kesällä viihtyisä pikku-Veskun alue+satama on aivan ehdoton.
Kauppoja löytyy hyvin.
Ihan itsestäänhän se on kiinni, miten sitä ihmisiin tutustuu.

Tänne vaan :wave: :wave:

Juuh, se kuuluisa p***uralli pyörii vissiin vieläkin :|
Ja siksi mekin asutaa muualla kuin ihan keskustassa. Metsäpellossa. Täällä on rauhallista ja kuitenkin lyhyt matka ihan keskustaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
onks hyvät noi paikallisliikenteen vuorot et kulkeeks hyvin jos meinaa asuis vähä syrjemmässä eikä ois autoa?

joo, vuorot on hyvät, mutta KALLIIT! lyhin matka maksaa 2,80e per suunta per aikuinen per kerta :/

Ainakin tänne metsäpeltoon tulee 3 kertaa tunnissa linja-auto. Lähtee torilta/täältä päästä Hyvin pääsee ilman autoakin. Ja taitaa muuallekin aikas hyvin päästä linja-autolla.

Juu matkat kyllä maksaa maltaita |O

Yhteistyössä