Kannattaisko vaan luovuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viallinen

Vieras
En käsitä mikä mulla/mussa on.
Olen ollut sinkkuna jo viidettä vuotta, erosin hyvin väkivaltaisesta suhteesta aikoinani ja käyn sitä nyt terapiassa läpi.

Minulla on ollut vaikeuksia olla suhteessa miesten kanssa eron jälkeen. Viimeistään kuukauden tai kahden tapailun jälkeen minua on alkanut "ahdistamaan" ja olen keksinyt syyt vaikka kiven kolosta että olen saanut laitettua välit lopullisesti poikki. En ole myöskään pystynyt nukkumaan miehen vieressä, muuta kuin humalassa..

No, näistä on jo aikaa ja olen kuvitellut että nyt olen valmis ja haluan rakkautta elämääni. Laitoin ilmon nettideiteille.. saan ihan fiksuja yhteydenottoja mukavilta tyypeiltä, oikeasti jopa "helmiltä" mutta siinä vaiheessa kun miehet ehdottaa tapaamista, mulle tulee sellainen olo että lopetan koko yhteydenpidon. Tulee sellainen olo, että aivan turhaa mitkään treffit, ei niistä seuraa kuitenkaan mitään, olen niin paljon huonompi kuin mies ja se näkyy..

Miehet, joita tapaisin ovat korkeasti koulutettuja, elämä mallillaan, ehkä pari lasta ja avioero takana. Minulla taas.. opistotason tutkinto, lapsia parille eri miehelle, ylipainoa, velkataakka.. :(

Ehkä mun kannattais tosiaan vaan luovuttaa ja uskoa se, että mun pitää olla ilman parisuhdetta koko loppu elämäni. Ei tästä tule mitään.

Mä ehdottaisin että hoidat pääsi kuntoon ja siinä kohtaa kun se on oikeasti kunnossa, ryhdyt vilkuilemaan ympärillesi kumppanin toivossa.

Eihän sinulla hyvä nainen taida nyt olla itsetuntoa lainkaan ja selvästikään et ole vielä päässyt menneisyydestä yli.

Jos ei ole itse henkisesti tasapainossa, ei se suhteenkaan rakentaminen varmaan oikein toimi. Jos mietin omalle kohdalleni asian siten, että alkaisin tapailemaan ihmistä joka ei ole tasapainossa niin aika lyhyeksi tapailut jäisi.

Tsemppiä, uskon että jokaiselle meistä löytyy se oikea ihminen kun on oikea aika.

sitä etsimällä etsii, niin mitä siitä voi tulla..ei yhtikäs mitään..meillä jokaisella on oma kumppani jossain ja se tulee vastaan etsimättä..älä alennu mihinkään palstailmoituksiin..

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
elämässä pitäisi olla aina joku uusi mies kuvioissa..Katso peiliin ja nauti juuri siitä mitä sinulla on nyt..uusi mies ei ole elämän ehto..

Luitko ollenkaan mun viestiä??
"aina joku uusi mies" -mulla ei ole ollut miestä viiteen vuoteen
"uusi mies ei ole elämän ehto" -no ei ole ei, jos ois, niin en kai mä ois ollut näin kauan yksin vaan oisin huolinut kenet tahansa ristikseni!

Mua niin väsyttää tämmöiset kommentit, joissa luetellaan vaan jotain fraaseja ollenkaan sisäistämättä alkuperäisen ajatusta.

Yhteistyössä