Kannattaako unohtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja citybird77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

citybird77

Vieras
Minulla oli pari kuukautta sitten n. 3 viikon suhde mieheen jota halusin heti ensi näkemältä... ja onneksi tunne oli molemminpuolinen, harrastin hänen kanssaan elämäni parasta seksiä. Onnistuin kuitenkin karkottamaan hänet takertumalla, soittelin joka päivä, joskus monta kertaa päivässä kunnes ei enää edes vastannut mulle... meni siinä sukset ristiin sen verran pahasti ettei viikkoihin edes puhuttu vaikka nähdään aika usein lähikapakassa. No, keskiviikkona taas törmättiin siellä ja hän pyysi minulta anteeksi ja halasi. Naurettiin ja juteltiin ja kaikki oli ok kunnes hän yhtäkkiä nappasi pöydältä kulhon jossa oli sipsin murusia ja kaatoi ne murut mun paidan kaula-aukosta sisään! Ja saman tien kysyi vieressä istuvalta naiselta "saanko mä tulla teille yöksi?" Minä raukka halusin häntä yhä ja häivyin paikalta todella nopeasti. Seuraavana päivänä juteltiin puhelimessa ja pisti kännin piikkiin toilailunsa.

Haluaisin kuulla mielipiteitänne, kannattaako mun vielä elätellä toiveita jatkosta vai unohtaa koko juttu.

Yhteistyössä