V
vieraskin.
Vieras
Riippuu tilanteesta kannattaako ottaa. Koskaan ei tiedä miten koira sairastuu tai loukkaa itseään. Kun meille tuli ensimmäinen koira niin oltiin vähävaraisia opiskelijoita ja otettiin koiralle eläinlääkärikuluvakuutus. Toisen koiran tultua taloon oli jo työpaikka ja vakitulot, mutta vakuutus otettiin sillekin ja pidettiin sen jälkeen molempien koirien vakuutuksia pari vuotta, mutta sitten lopetettiin kun maksoivat yhteensä 380e/ vuos,i ja säästöön saatiin rahaa mahdollisten sairastumisten varalta. Nyt vanhempi koira jo 7v ja eläinlääkärissä on pentuna käytettu silmä- ja suolistotulehduksen takia. Muuten normi rokotukset on käyty hakeen.