V
vaunuton äiti+pallero
Vieras
siis jumalavita mä sanon!!!
oltiin lähössä vielä kauppaan ukon ja esikon kanssa,mentiin vaunuvarastoon vaunuja hakemaan ja olivat kadonneet!!!just kurvailtiin niillä eilen vielä!
JUML' AUTA!!
*megaraivohymiö*
käytetyt briot,maksettiin 450e ja nyt sit tää!!
vaunuvarastoon pääsee kuka vaan talon asukkaista,on ns. kellari käytävässä...
kotivakuutus korvaa??korvaahan??ollaan ihan pulassa,neuvoja mitä tehdä?
ja mitkä mahikset ylipäätänsä saada vak.yhtiöltä jotain korvausta??
Mies lähti nyt yksin sitte kauppaan ja minä vauvan kanssa kotiin itkemään vaunujen perään..toivottavasti joku vaan lainannu mutta jos ei rupee huomen näkymää niin täytyy sitten vakuutusyhtiöön soittaa..??vai?ko?
oltiin lähössä vielä kauppaan ukon ja esikon kanssa,mentiin vaunuvarastoon vaunuja hakemaan ja olivat kadonneet!!!just kurvailtiin niillä eilen vielä!
JUML' AUTA!!
*megaraivohymiö*
käytetyt briot,maksettiin 450e ja nyt sit tää!!
vaunuvarastoon pääsee kuka vaan talon asukkaista,on ns. kellari käytävässä...
kotivakuutus korvaa??korvaahan??ollaan ihan pulassa,neuvoja mitä tehdä?
ja mitkä mahikset ylipäätänsä saada vak.yhtiöltä jotain korvausta??
Mies lähti nyt yksin sitte kauppaan ja minä vauvan kanssa kotiin itkemään vaunujen perään..toivottavasti joku vaan lainannu mutta jos ei rupee huomen näkymää niin täytyy sitten vakuutusyhtiöön soittaa..??vai?ko?