Kannattaako ostaa Paradis-konvehtirasia ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyssäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyssäri

Vieras
Kohta lähössä kauppaan ja ajattelin ostaa tuon rasian :P Onko ne oikeasti hyviä ? Vaaleaa suklaata ?
Minkälaisia makuvaihtoehtoja niissä on ? En oo koskaan ostanu.
 
Mun mielestä se on paras konvehtirasia, joten jos multa kysytään, niin kannattaa :p Tuossa jonkun arvio Paradisin sisältämistä suklaista http://www.suklaayhdistys.com/testit.php?cat=2&prod=149
 

Yhteistyössä