S
sareiv
Vieras
Oon kohta lähössä ostamaan turvaistuinta tuolle vajaa 1v:lle, kun ollaan lähössä reissuun ja tajusin, että hankalahan tuon pienen on enää kaukalossa olla 500km päivämatkaa, kun joutuu jalat koukussa/ylöspäin istumaan. En oo yhtään vielä ehtiny perehtyä istuimiin ja olisinkin erittäin iloinen, jos joku viitsisi vinkata, et mihin on tyytyväinen tai mitä nyt ei ainakaan kannata ostaa. Ajattelin sijoittaa istuimeen max 350e.