Suosittele turvaistuinta n. 1vuotiaalle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sareiv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sareiv

Vieras
Oon kohta lähössä ostamaan turvaistuinta tuolle vajaa 1v:lle, kun ollaan lähössä reissuun ja tajusin, että hankalahan tuon pienen on enää kaukalossa olla 500km päivämatkaa, kun joutuu jalat koukussa/ylöspäin istumaan. En oo yhtään vielä ehtiny perehtyä istuimiin ja olisinkin erittäin iloinen, jos joku viitsisi vinkata, et mihin on tyytyväinen tai mitä nyt ei ainakaan kannata ostaa. Ajattelin sijoittaa istuimeen max 350e.
 
Mä suosittelen lämpimästi Kiddyn istuinta joko Comfort tai Infinity. Mikäli isofixillä haluaa niin sitten vastaava Cybexin Pallas-fix.
On aivan loistava tuo palkki-istuin. :)
Meillä siis Kiddyn Infinity Pro.
 
[QUOTE="vieras";23284230]Mä suosittelen lämpimästi Kiddyn istuinta joko Comfort tai Infinity. Mikäli isofixillä haluaa niin sitten vastaava Cybexin Pallas-fix.
On aivan loistava tuo palkki-istuin. :)
Meillä siis Kiddyn Infinity Pro.[/QUOTE]

toivottavasti luit uusimman vauva-lehden. Siinä oli noista palkki-istuinten kuormituksista testeissä eli en todella laittais 1-vuotiasta moiseen.
 
[QUOTE="vieras";23284230]Mä suosittelen lämpimästi Kiddyn istuinta joko Comfort tai Infinity. Mikäli isofixillä haluaa niin sitten vastaava Cybexin Pallas-fix.
On aivan loistava tuo palkki-istuin. :)
Meillä siis Kiddyn Infinity Pro.[/QUOTE]

Mä voin kans lämpimästi suositella Kiddyn istuimia. Meillä on sekä Kiddy Infinity Pro että Kiddy Comfort Pro. Ite ollaan tykätty ja ennen kaikkea lapset tykkäävät. Ajellaan paljon, pitkikäkin matkoja; ei tuu aika hirmu pitkäksi kun näkee hyvin ympärilleen. :)

nettisivut: Kiddy turvaistuimet maahantuoja Suomi
 
no me ostettiin tolla rahalla römer safefix isofix istuin, hyvä on ollut, mutta jos et halua laittaa naama menosuuntaan niin sitten joku muu istuin on parempi. Toiselle ostettiin concord ultimax, ihan OK, kovin pitkään siinäkään ei mahdu selkä menosuuntaan istumaan.
 
[QUOTE="vieras";23284230]Mä suosittelen lämpimästi Kiddyn istuinta joko Comfort tai Infinity. Mikäli isofixillä haluaa niin sitten vastaava Cybexin Pallas-fix.
On aivan loistava tuo palkki-istuin. :)
Meillä siis Kiddyn Infinity Pro.[/QUOTE]

Mä suosittelen kans lämpimästi Kiddyn istuimia. Siirryttiin molempien poikien kans kaukalosta suoraan niihin. Meillä on siis sekä Kiddy Infinity Pro, että Kiddy Comfort Pro. Molemmat tosi hyviä. Ollaan ite tykätty niistä kovin ja mikä tärkeintä lapset viihtyvät hyvin reissussa pitkilläkin automatkoilla mitä tehdään kaks-kolme kertaa vuodessa. :)
 
Cybexin Pallas tais sit PallasFix. Maksaa 325€ ja on helppo siirtää autosta toiseen. Antaa edessä istuvalle enemmän tilaa kun ei ole naamamenosuuntaan.
Ovat palkki istuimia joten eiköhän noi Kiddytkin oo vastaavia.

Meijän kaksoset siirtyi noihin 10-kuisina.
 
Meillä on britaxin multi-tech... Täällä olin lukenut että tulee tosi pystyy, mutta liikkessä kun asensivat sen ei asento tunnu musta yhtään liian pystystyltä, päin vastoin ja säätövaraa joka tapahtuu tuon tukijalan avulla. Ite tykkäsin tuosta säädettävästä pääntuesta, joka liikkuu lapsen kasvaessa. Ostettiin musta, jonka ei pitäisi hiostaa kesällä. Tammikuussa ostettiin tuo istuin poika oli silloin 8kk ja siis nyt 10kk, tosin hyvin on viihtynyt istuimessa :)
 

Yhteistyössä