Kannattaako ostaa LASSIE-haalari???

mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata.
Kannattaapa, ainoat haalarit mitä meillä ei poika oo saanu hajalle yhdessä talvessa. Viime vuotinen haalari on edelleen hyvässä kunnossa, eikä poika kastunu vaikka oli 2,5 tuntia pulkkamäessä äsken.
 
Gluteus maximus
meillä on 2v tavallinen Lassie-haalari on ollut hyvä. Kuivuu nopeasti eikä kastu läpimäräksi. Minä olen sitä mieltä, että kannattaa ostaa. Asutaan etelä-suomessa. itse asiassa en edes ymmärrä miten saatte lapsen kastumaan. Meillä olivat juuri 2 tuntia pulkkamäessä eikä kumpikaan lapsista ole kastunut. Toinen tykkää vielä istua lumihangessa. Miten teidäån lapset kastuu läpimäriksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pisita:
eli siis ei oo supratec vaan se ihan tavallinen, joka noin 39e maksaa..kökkö kun ei netanttilassa ole enää sitä supratekkii....
kyllä on ihan hyvä ja kuivuu nopsaan. päiväkodissa saa myös laittaa kuivauskaappiin toisin kuin lähes kaikki muut. Hinta-laatu kohdallaan. ja kyllä mä ainakin kurikset laitan jos on rämpsykeli...oli niillä mukuloilla reimat tai muut.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja pisita:
Alkuperäinen kirjoittaja nih:
no kyl meidän typykällä on hyvin kestäny jo toista talvea lassien suprafil- haalari!!:D
no toi ei ookaan se PERUS-haalari....
Meillä on lapsilla nyt ihan ne Lassien perushaalarit. On ollut myös Suprafill ja Lassietec-haalarit. Kaikki olleet aivan loistavia enkä mitään negatiivista voi sanoa näistä haalareista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä olen aina puhunut Lassie-haalareiden puolesta. Hinta-laatusuhde paras mahdollinen.
pidin kyllä kans ite välikausihaalareista, jotka oli sitä supratec-mallia...vaikka kyllä siinäkin ainakin vanhemmalla pojalla kastu pehva jos kunnolla märässä istu kauan...samoin taitaa tehdä tuo toppamallikin :headwall: mutta kyllä meidän käytössä kelpaa hyvinkin!! Nuo reimat sen verta kalliita ettei ihan raski molemmille ostella... Taidan uskaltaa kokeilla nuoremmalla tuota tavallista, sithän sen tietää =)
 
nih
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja pisita:
Alkuperäinen kirjoittaja nih:
no kyl meidän typykällä on hyvin kestäny jo toista talvea lassien suprafil- haalari!!:D
no toi ei ookaan se PERUS-haalari....
Meillä on lapsilla nyt ihan ne Lassien perushaalarit. On ollut myös Suprafill ja Lassietec-haalarit. Kaikki olleet aivan loistavia enkä mitään negatiivista voi sanoa näistä haalareista.
aivan, en ymmärrä miksi haalarista pitäisi maksaa satoja euroja, kun se menee yleensä sen yhden talven, ehkä hiukan toista. Kun ne reimat ei edes oo minkään näkösiä, luulis sillä hinnalla jo saavan jotain paremman näköistä:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja pisita:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä olen aina puhunut Lassie-haalareiden puolesta. Hinta-laatusuhde paras mahdollinen.
pidin kyllä kans ite välikausihaalareista, jotka oli sitä supratec-mallia...vaikka kyllä siinäkin ainakin vanhemmalla pojalla kastu pehva jos kunnolla märässä istu kauan...samoin taitaa tehdä tuo toppamallikin :headwall: mutta kyllä meidän käytössä kelpaa hyvinkin!! Nuo reimat sen verta kalliita ettei ihan raski molemmille ostella... Taidan uskaltaa kokeilla nuoremmalla tuota tavallista, sithän sen tietää =)
no kun ne haalarit ei olekkaan sadehousut. ja kyllä ne reima tecit kastuu kun niillä istuu märässä...on nähty ja koettu ja pirulaiset kestää kuivua tuhottoman kauan.
 
Moi
Perusmallista en tiedä, mutta suprafill on tosi hyvä! Ja siinähän on se yläosa kuitenkin "tavallista" kangasta, ja vaikka noi lapset makoilee välillä hangessa ja muutenki menee miten sattuu, niin kuivana on joka paikka pysynyt :)
 
Lassie hyvä ja kestävä
kummallekin lapsella on tähän asti ostettu vain Lassien toppavaatteita ja on todettu hyviksi. Ei tulis mielenkään maksaa niitä älyttömiä summia jostain Reima teceistä. Ihme vouhkaamista tuon Reima nimen kans!!!
 

Yhteistyössä