E
ei lihasta pitävä perhe
Vieras
Kukaan täällä ei näköjään tykkä edes siitä.
Itse en sianlihasta pidä. En ole koskaan ollut lihansyöjä. Siis, lempiruokaa on kasvissosekeitot (pinaattikeitto, tomaattikeitto) ja hyvä tuore leipä. syön lihaa joskus, koska en osaa tehdä sellaista ruokaa, josta muuten saisi proteiinit jne. en ole siis kovin hyvä ruoanlaittaja.
No, lapsethan meillä ei tykkää muusta kuin herkuista. Nirppanokkia ovat joille ei kelpaa mitään. Esikoisen mielestä kuulemma kinkku oli aattona ok vasta paistettuna jolloin söi viipaleen, sen jälkeen on syönyt vaan jos on kiristetty että jälkkäriä ei tule ja silloinkin on mieluummin jättänt sitten jälkkärinkin syömättä.
Mieskin söi vaan aattona. eipä ole pahemmin koskenut sen jälkeen.
Mitä järkeä ostaa kinkku, kun ei sitä yksi normaali perhe, jossa kaikki huonoja syömään lihaa, saa aattona syötyä, ja sen jälkeen siitä pitää yrittää vääntää keittoja ja pizzoja ja laatikoita. ja niillekin kaikki yökkäilevät.
mitä vaihtoehtoja tuolle kinkulle sitten olisi?
Jos olisi luomukinkun saanut, se menisi. viime vuonna ostimme 4 kilon pienen luomukinkun ja sitä riitti vaan pariksi päiväksi. melkein loppui kesken. nyt emme saaneet. En tajua, miten mies onnistui käymään kaupassa juuri silloin kun sinne oli luomukinkut saapuneet.
Itse en sianlihasta pidä. En ole koskaan ollut lihansyöjä. Siis, lempiruokaa on kasvissosekeitot (pinaattikeitto, tomaattikeitto) ja hyvä tuore leipä. syön lihaa joskus, koska en osaa tehdä sellaista ruokaa, josta muuten saisi proteiinit jne. en ole siis kovin hyvä ruoanlaittaja.
No, lapsethan meillä ei tykkää muusta kuin herkuista. Nirppanokkia ovat joille ei kelpaa mitään. Esikoisen mielestä kuulemma kinkku oli aattona ok vasta paistettuna jolloin söi viipaleen, sen jälkeen on syönyt vaan jos on kiristetty että jälkkäriä ei tule ja silloinkin on mieluummin jättänt sitten jälkkärinkin syömättä.
Mieskin söi vaan aattona. eipä ole pahemmin koskenut sen jälkeen.
Mitä järkeä ostaa kinkku, kun ei sitä yksi normaali perhe, jossa kaikki huonoja syömään lihaa, saa aattona syötyä, ja sen jälkeen siitä pitää yrittää vääntää keittoja ja pizzoja ja laatikoita. ja niillekin kaikki yökkäilevät.
mitä vaihtoehtoja tuolle kinkulle sitten olisi?
Jos olisi luomukinkun saanut, se menisi. viime vuonna ostimme 4 kilon pienen luomukinkun ja sitä riitti vaan pariksi päiväksi. melkein loppui kesken. nyt emme saaneet. En tajua, miten mies onnistui käymään kaupassa juuri silloin kun sinne oli luomukinkut saapuneet.